کد خبر : 1856267 | 08 آذر 1401 ساعت 12:18 | 25K بازدید | 4 دیدگاه

آلمان صعود کند مدعی اصلی قهرمانی است!

اسطوره فوتبال آلمان و کاپیتان مانشافت در زمان قهرمانی جام 1990 ایتالیا، آلمان را گزینه جدی قهرمانی می‌داند.

آلمان صعود کند مدعی اصلی قهرمانی است!

به گزارش "ورزش سه" تیم ملی فوتبال آلمان با وجود شکست مقابل ژاپن در دور اول، برابر اسپانیای قدرتمند انریکه نمایش قابل تحسینی داشت و با گل فولکروگ، علاوه بر گریز از شکست، به واسطه ناکامی ژاپن در کسب امتیاز مقابل کاستاریکا، با وجود قرار گرفتن در رده آخر جدول مدعی اصلی صعود به عنوان تیم دوم از این گروه است.

لوتار ماتئوس، اسطوره فوتبال آلمان و رکورددار حضور در جام جهانی با این تیم که به عنوان کارشناس شبکه تلویزیونی RTL به تفسیر مسابقات می‌پردازد، در خصوص عملکرد آلمان برابر اسپانیا گفت:" در این تورنمنت قلب فوتبال می‌تپد، به ویژه به این دلیل که تیم آلمان خود را آنطور که ما انتظار داریم نشان داد. هنوز همه چیز به نتیجه نرسیده است، اما بعد از شکست ابتدایی مقابل ژاپن مطمئناً عملکرد بسیار خوبی داشتیم. در نهایت آن «با هم بودن» لازم در زمین مسابقه دیده می شود."

او در ادامه با بیان اینکه در صورت صعود آلمان از گروه، آنها مدعی جدی قهرمانی خواهند بود، گفت:"هیچ تیمی نمی خواهد در این تورنمنت با ورژنی از آلمان بازی کند که روز به روز بهتر خواهد شد."

1770985

لوتار در مورد اینکه آیا کاستاریکا حریف خطرناکی برای آلمان‌ها خواهد بود یا خیر گفت:" اگر تمرکز داشته باشیم، کاستاریکا برای ما سنگ محک نیست. فقط خودمان می‌توانیم مانع از صعودمان شویم. کاستاریکا از نظر کیفیت فوتبال "با تمام احترام" محدود است. آنها از حضور در اینجا و از اینکه ژاپن را شکست دادند، خوشحال هستند."

نگرش شاگردان هانسی فلیک در این مسابقه سوژه نظر بعدی ماتئوس بود:" بسیار مهم است که انتخاب مانشافت برای این بازی "همان ذهنیت" بازی با اسپانیا باشد. در این صورت می تواند یک بازی بسیار آسان مقابل کاستاریکا در پیش باشد.

دیدگاه‌ها