کد خبر : 1856295 | 08 آذر 1401 ساعت 13:50 | 18.1K بازدید | 3 دیدگاه

دل پیرو جانشین آنیلی در یوونتوس می‌شود؟

دل پیرو آماده کمک به یوونتوس است زیرا بیانکونری در وضعیت آشفته‌ای از لحاظ مدیریتی قرار دارد.

دل پیرو جانشین آنیلی در یوونتوس می‌شود؟

به گزارش ورزش سه، الساندرو دل پیرو آماده است تا به یوونتوس کمک کند چرا که غول‌های سری آ در جستجوی رئیسی برای جایگزینی آندره آ آنیلی و یک هیئت مدیره کاملاً جدید هستند.

یوونتوس پس از یک جلسه اضطراری در روز دوشنبه اعلام کرد که آنیلی، نایب رئیس پاول ندود و مدیر عامل مائوریتزیو آریوابنه همگی از سمت خود کناره گیری کرده اند. این در بحبوحه تحقیقات درباره تقلب مالیاتی صورت می‌گیرد که اگرچه یوونتوس آن را رد کرده است اما این باشگاه زیان 254.3 میلیون یورویی برای فصل 2021-2022 ثبت کرده است. اکسور که سهام اصلی یووه را در اختیار دارد، روز سه شنبه اعلام کرد که جانلوکا فررو در صف جایگزینی آنیلی به عنوان رئیس است. انتظار می رود هر تصمیمی در مورد اینکه چه کسی جانشین آنیلی، ندود و آریوابنه می شود در جلسه سهامداران در 18 ژانویه گرفته شود.

در دوره سخت دیگری که خارج از زمین برای تیم تورینی وجود دارد، دل پیرو، اسطوره باشگاه، نشان داده است که آماده است به هر طریق ممکن به یووه کمک کند دقیقا همانطور که به عنوان یک بازیکن انجام داد.

دل پیرو که 9 سال را با بیانکونری گذرانده است، به beIN SPORTS گفت: "شما این سوال را از شخصی مانند من می‌پرسید که تقریبا 20 سال را در آنجا سپری کرده است." من با تیم سقوط کردم و تصمیم گرفتم بمانم، بنابراین روابط من و تیم، با مالکان و هواداران، بسیار عمیق است. ما همه چیز را پشت سر گذاشته‌ایم تا به اوج و آخرین نقطه تاریخ باشگاه برسیم. این سفر بزرگ مرا با باشگاه به اینجا رساند. این چیزی است که در آن همه اخبار مربوط به یووه برای من احساسی است و من در کنار آن می‌ایستم و برای آن همه کار می‌کنم. من تابستان امسال برای توری در لس آنجلس که در آن زندگی می‌کردم و همچنین در لیسبون با آنها بودم. من با پاول و همه دوست هستم. دیدن این وضعیت برای من ناراحت کننده است.

1712986

دل پیرو افزود: "من برنامه را نمی دانم، هیچکس با من تماس نگرفته است. نمی دانم قرار است چه اتفاقی بیفتد، اما به خوبی می دانم که این اتفاقات افتاده است. من هنوز یک خانه در شهر دارم..."

یووه در فصل 2006-07 به خاطر رسوایی کالچوپولی از عناوین محروم شد و به سری B سقوط کرد، اما دل پیرو این بار انتظار چنین مجازاتی را ندارد.

او گفت: «این به تیم مربوط نمی‌شود؛ از نظر من سقوط یا موارد دیگر تأثیری بر تیم نخواهد داشت.»

این موضوع بر همه هواداران تأثیر خواهد گذاشت، زیرا این اتهامات نه تنها به سمت آنیلی، بلکه به سمت سایر اعضای هیئت مدیره هم هست.

دیدگاه‌ها