کد خبر : 1856296 | 08 آذر 1401 ساعت 13:52 | 65.3K بازدید | 2 دیدگاه

اوضاع هر روز بدتر از قبل؛

بحران در اردوی مدعی: ستاره ها به جان هم افتادند!

وضعیت رختکن یکی از مدعیان قهرمانی جام جهانی به معنی واقعی کلمه اسف بار شده است.

بحران در اردوی مدعی: ستاره ها به جان هم افتادند!

به گزارش "ورزش سه"، پس از اینکه اخباری در رابطه با درگیری در رختکن تیم ملی بلژیک بین یان فرتونگن، کوین دی بروین و کاپیتان ادن هازارد منتشر شد، حالا شاید در جام جهانی قطر این تیم پر حاشیه را با جنجال های پیرامونش به یاد بیاورند.

پیروزی خیره‌کننده تیم ملی مراکش مقابل بلژیک با نتیجه 2-0، به وضوح اعصاب تیم روبرتو مارتینز را به هم ریخته است. در واقع درگیری به وجود آمده و حواشی پیرامون این تیم نیز با این شکست تاثیر مستقیم داشته است.

1771960

احتمالاً استارت ماجرا جایی کلید خورد که کوین دی‌بروین پیش از بازی با مراکش اظهار نظری جنجالی را مطرح کرد و گفت که تیم ملی بلژیک برای قهرمانی در جام جهانی بیش از حد پیر است.

حالا و بر اساس گزارش رسانه های بلژیکی به نظر می‌رسد که این تنش در اردوی تیم روبرتو مارتینز به اوج خود رسیده و حتی بازیکنان با تجربه تیم نیز با هم زاویه پیدا کرده‌اند. در واقع به نظر می رسد که روحیه موجود در اردوی تیم ملی بلژیک به پایین ترین حد خود رسیده است.

حتی برخی گزارش‌ها حاکی از آن بوده که روملو لوکاکو در این بین نقش میانجی را ایفا کرده است. گفته می شود که مهاجم باشگاه اینتر بعد از دیدار با مراکش در رختکن پا در میانی کرده و شاید اگر او نبود درگیری شدیدی بین بازیکنان بلژیک صورت می گرفت.

1771956

این اتفاقات در حالی در اردوی تیم ملی بلژیک رخ داده که آنها در حال حاضر نسل طلایی خود را در اختیار دارند. با این حال به نظر می‌رسد حواشی به وجود آمده تیم روبرتو مارتینز را به طور کامل از هدف خود دور کرده و بسیار سخت است که در ادامه مسابقات آن ها بتوانند خودشان را جمع کنند و باز هم در حد یک مدعی ظاهر شوند.

1771957

این در حالی است که بلژیک در آخرین بازی خود در دور گروهی جام جهانی به مصاف کرواسی خواهد رفت و برای صعود محکوم به پیروزی در این مسابقه است. با این حال وضعیت رختکن آنها بسیار فاجعه‌بارتر از آن به نظر می رسد که بخواهند امید زیادی به پیروزی مقابل حریف مدعی خود داشته باشند.

1771958

از طرف دیگر یان فرتونگن هم که به نظر می رسید از کوین دی بروین و فرصتی که مقابل مراکش از دست داد عصبانی است، بعد از پایان بازی گفت: "احتمالاً به دلیل پیری بسیار بد حمله می کنیم، فقط همین دلیل را می تواند داشته باشد. ما کیفیت زیادی در خط حمله داریم، اما مراکش هم همینطور، و آنها بهتر ظاهر شدند. این بسیار ناامید کننده است."

1771955

همچنین دی بروین پس از انتشار تصاویری که نشان می داد او تنها بازیکنی بود که در مصاحبه قبل از بازی مقابل مراکش، دیگران را در آغوش نمی کشید، توسط رسانه های ورزشی بلژیک مورد انتقاد قرار گرفت.

1771959

در نهایت فقط باید منتظر ماند و دید که چه نتیجه ای در بازی آخر برای این تیم پر ستاره رقم خواهد خورد و این که آیا بلژیک یکی از حذف شدگان بزرگ این مرحله از مسابقات جام جهانی لقب خواهد گرفت یا به سلامت از این مرحله عبور می کند.

دیدگاه‌ها