کد خبر : 1856299 | 08 آذر 1401 ساعت 14:02 | 53.5K بازدید | 3 دیدگاه

دیدار به فینال

انریکه فاش کرد: به هانسی فلیک چه گفتم؟

مکالمه صمیمی بین لوییس انریکه و هانسی فلیک در پایان بازی آلمان و اسپانیا جالب توجه بود. انریکه شب گذشته در مورد این قضیه صحبت کرد.

انریکه فاش کرد: به هانسی فلیک چه گفتم؟

به گزارش "ورزش سه"، دو روز پیش تیم های ملی آلمان و اسپانیا در دیداری حساس به تساوی 1-1 رسیدند. اسپانیا تقریبا صعودش به دور بعد قطعی است و با یک تساوی برابر ژاپن هم راهی دور بعد می شود اما آلمان باید کاستاریکا را ببرد و در انتظار نتیجه بازی اسپانیا-ژاپن بماند.

1771965

در آن بازی ابتدا اسپانیا با گل آلوارو موراتا پیش افتاد اما در دقیقه 83 نیکلاس فولکروگ توانست کار را به تساوی بکشاند. در پایان بازی گفت و گویی گرم و صمیمی را بین مربیان دو تیم شاهد بودیم. لوییس انریکه به سمت هانسی فلیک رفت و برای چند ثانیه حرف زدند و با لبخند جدا شدند. 

1771966

انریکه شب گذشته در گفت‌وگوی زنده با مردم اسپانیا از طریق توییچ، در مورد این مکالمه توضیح داد:«فلیک انسان و مربی بسیار محترمی است. می دانید که وقتی دو تیم با یکدیگر هم گروه هستند، دیگر امکان برخوردشان تا فینال وجود ندارد. من به شوخی و جدی گفتم امیدوارم در فینال یکدیگر را ببینیم و او هم استقبال کرد. به نوعی سرنوشت صعود آلمان به دور بعد به پیروزی ما برابر ژاپن بستگی دارد و باید بگویم که اسپانیا در هر بازی برای برد وارد زمین می شود. به شخصه دوست دارم اگر به فینال برسیم، حریف مقابل‌مان آلمان باشد.»

دیدگاه‌ها