کد خبر : 1856300 | 08 آذر 1401 ساعت 13:58 | 4.6K بازدید | 1 دیدگاه

قاسمی: وقتی مربی به بازیکنان اعتماد دارد، عملکرد تیم بالاتر می‌رود

رقبا ضعیف نیستند، هندبال ایران رشد کرده است

ملی‌پوش هندبال کشورمان گفت: رقبای ما اصلا ضعیف نیستند بلکه رشد هندبال ایران زیاد بوده است.

رقبا ضعیف نیستند، هندبال ایران رشد کرده است

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، الناز قاسمی  در خصوص عملکرد تیم ملی هندبال بانوان ایران در مسابقات قهرمانی آسیا و کسب سهمیه جهانی 2023 اظهار داشت: در ابتدا امید ما برای اینکه خوب نتیجه بگیریم کم بود ولی وقتی وارد تمرینات شدیم و مدام و با کیفیت تمرین کردیم و با توجه به برنامه خوب مربی و کادر فنی و تلاش بچه‌ها همدلی، همه می‌دانستیم بین 4 تیم نهایی خواهیم بود.

وی در ادامه افزود: با تیم‌های کره جنوبی، ژاپن و چین در یک هتل هستیم و وقتی همدیگر را دیدیم بازخورد خوبی از آنها دریافت کردیم و مربی چین و سایر مربیان به بازیکنان گفتند که ایران متفاوت بازی می‌کند و از دفاع ما تعریف کردند و آن را منسجم دانستند و گفتند از دیدن بازی ما لذت بردند. از نظر همه ایران متفاوت ظاهر شده و بیشتر در بحث دفاع تیم ما را تحسین کردند.

بانوی ملی پوش هندبال کشورمان در خصوص برتری برابر هند در دیدار نخست، گفت: همیشه بازی اول سخت است و فشار آن بالاست و اگر شروع خوب داشته باشیم، می‌توانیم با اعتماد به نفس و کیفیت بهتر راه را ادامه دهیم. ما از هند خیلی می‌ترسیدیم و با توجه به آنالیز این تیم و صحبت‌هایی که مربی با تک تک بازیکنان داشت، در بازی اول برابر هند بازیکنان صدرصد خود را به نمایش گذاشتند و وقتی همه بازیکنان پشت هم باشند نتیجه چیزی جز پیروزی نخواهد بود.

وی در خصوص اینکه ایران در سه بازی فشرده را برگزار کرد، تصریح کرد: با توجه به اینکه بچه‌ها تجربه کافی در لیگ ایران، قهرمانی آسیا و مسابقه جهانی را داشتند، راه ریکاوری بدن خود را می‌دانند ولی در این مسابقات با ذهن برنده وارد شدیم. وقتی اشتیاق بالارفتن و برنده شدن را داشته باشید و آن رشد لازم را درون خود ببینید قطعا در ریکاوری کمک خواهد کرد.

قاسمی در خصوص سطح تیم‌ها در این دوره از مسابقات قهرمانی آسیا گفت: الان به قطع می‌گویم رشد هندبال ایران زیاد بوده است. رقبای ما اصلا ضعیف نیستند. ازبکستان، استرالیا و هند با تمام قوا آمده‌اند و من فکر می‌کنم رشد ایران باعث برنده شدن ما شد.

ملی پوش هندبال کشورمان در خصوص دیدار با استرالیا گفت: قبل از بازی استرالیا آنالیز خوبی داشتیم و خواستن پیروزی در درون تمام بازیکنان وجود داشت‌. دقایق اولیه بازی دست ما بود و مشخص بود ایران برنده این دیدار خواهد بود. ما چیزی غیر از  پیروزی نمی‌خواستیم و همه 16 بازیکن و کادر فنی تمام هم و غم خود را برای پیروزی در این دیدار با نتیجه خوب گذاشتیم.

وی در پایان گفت: وقتی یک مربی به بازیکنان خود اعتماد دارد قطعا عملکرد آنها بالاتر می‌رود و این چیزی است که در تک تک‌ بازیکنان می‌توان دید و بازیکنان ما جواب اعتماد کادر فنی را به خوبی دادند. خداراشکر سهمیه حضور در مسابقات جهانی را گرفتیم.امیدوارم در بازی بعدی برابر کره‌جنوبی در مرحله گروهی و دو بازی دیگر در دور دوم بهترین عملکرد را داشته باشیم و یک اتفاق دیگری را رقم بزنیم.

دیدگاه‌ها