کد خبر : 1856301 | 08 آذر 1401 ساعت 14:03 | 93.2K بازدید | 6 دیدگاه

اشتباه محاسباتی عجیب پرسپولیس در پاداش جام جهانی!

باشگاه پرسپولیس در محاسبه پاداش بازیکنان خود دچار اشتباهاتی شده است.

اشتباه محاسباتی عجیب پرسپولیس در پاداش جام جهانی!

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته باشگاه پرسپولیس در نامه رسمی به بازار پایه فرابورس، در خصوص رقم پاداش مربوط به این باشگاه از حضور بازیکنانش در جام جهانی، شفاف سازی کرد.

در نامه باشگاه پرسپولیس آمده که پاداش جام جهانی از دو هفته پیش از جام جهانی محاسبه می‌شود و تا یک روز بعد از جام جهانی ادامه دارد و به این ترتیب ۲۴ روز و هرروز هزار دلار پاداش برای بازیکنان محاسبه می‌شود که در مجموع ۲۴۰ هزار دلار برای هر بازیکن خواهد بود.

با محاسبات باشگاه پرسپولیس، وحید امیری ۲۴۰ هزار دلار، مهدی ترابی ۱۶۰ هزار دلار، علیرضا بیرانوند، مرتضی پورعلی‌گنجی و رامین رضاییان هر کدام ۸۰ هزار دلار پاداش به پرسپولیس می‌رسانند تا در مجموع ۶۴۰ هزار دلار در اختیار این باشگاه قرار بگیرد.

اما باشگاه پرسپولیس در این زمینه اشتباه عجیبی را مرتکب شده است؛ به نوشته آسوشیتدپرس، پاداش این جام جهانی از یک هفته پیش از شروع تورنمنت آغاز و تا یک روز بعد از پایان مرحله گروهی جام جهانی خواهد بود که در مجموع ۱۸ روز است.

اشتباه دیگر اینکه، مهدی ترابی دو فصل اخیر در تیم پرسپولیس حضور داشته و بنابراین باشگاه قطری هیچ سهمی از پاداش او نخواهد داشت.

 وحید امیری و مهدی ترابی در مجموع ۳۶۰ هزار دلار پاداش برای پرسپولیس خواهند داشت.

حضور علیرضا بیرانوند، مرتضی پورعلی‌گنجی و رامین رضاییان نیز روی هم حدود ۱۸۰ هزار دلار برای پرسپولیس پاداش به دنبال دارد.

بنابراین مجموع پاداش قرمزها چیزی حدود ۵۴۰ هزار دلار خواهد شد و باشگاه پرسپولیس خطای صد هزار دلاری در این خصوص داشته است.

1771969

دیدگاه‌ها