کد خبر : 1856307 | 08 آذر 1401 ساعت 14:20 | 2.4K بازدید | 0 دیدگاه

هادی حبیبی کاندیدای انتخابات کشتی استان تهران شد

هادی حبیبی رئیس اسبق انستیتو و کمیته لیگ فدراسیون کشتی برای حضور در انتخابات هیات کشتی استان تهران ثبت نام کرد.

هادی حبیبی کاندیدای انتخابات کشتی استان تهران شد

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از مهر، محمدابراهیم امامی سخنگوی فدراسیون کشتی و دبیر اسبق کمیته داوران روز ۲۹ خرداد ماه امسال با پیشنهاد فدراسیون کشتی و موافقت اداره کل ورزش استان تهران به عنوان سرپرست هیأت کشتی تهران انتخاب شد. این اتفاق در حالی رخ داد که هنوز چند ماه تا پایان دوره چهار ساله ریاست عبدالله عزیزی در هیأت تهران باقی مانده بود و او باید طبق دوره قانونی تا آذر ماه در این مسئولیت باقی می‌ماند.

در پایان دوره چهار ماهه سرپرستی امامی در این هیأت، سرپرستی او تا زمان برگزاری انتخابات تمدید و نوبت به ثبت نام کاندیداهای ریاست شد.

بر این اساس هادی حبیبی از کشتی گیران سابق تهران، دارنده چندین مدال آسیا، رئیس اسبق انستیتو و کمیته لیگ فدراسیون کشتی، مربی و سرپرست پیشین تیم ملی کشتی آزاد امروز برای حضور در انتخابات هیأت کشتی استان تهران ثبت نام کرد.

ثبت‌نام از کاندیداهای ریاست هیأت کشتی استان تهران از روز ۳۰ آبان آغاز شده که امروز به پایان خواهد رسید. پیش از حبیبی، قاسم علی‌عسگری مسئول حوزه مدیریت فدراسیون کشتی و حسن یاری‌نیا دبیر هیأت کشتی شهریار و رئیس اسبق هیأت کشتی ایلام نیز برای حضور در انتخابات ثبت نام کرده بودند.

دیدگاه‌ها