کد خبر : 1856330 | 08 آذر 1401 ساعت 17:16 | 15.5K بازدید | 2 دیدگاه

تمرکز اصلی فقط روی کرواسی

کورتوا: فکر کردن به جاسوس تیم دیوانگی است

تیبو کورتوا گفت که به پیدا کردن جاسوس رختکن بلژیک فکر نمی کنند و تمرکز تیم روی پیروزی برابر کرواسی است.

کورتوا: فکر کردن به جاسوس تیم دیوانگی است

به گزارش "ورزش سه"، شکست تیم ملی بلژیک برابر مراکش حواشی زیادی برای بلژیکی ها به دنبال داشت. این تیم حالا باید در بازی آخر خود برابر کرواسی پیروز شود تا به یک هشتم نهایی جام جهانی صعود کند. برخی رسانه های بلژیکی گزارش داده اند که پس از اتمام بازی با مراکش، در رختکن بین ادن هازارد، یان فرتونگن و کوی دی‌بروینه، درگیری رخ داده است.

1772053

ادن هازارد امروز این شایعات را رد کرد و تیبو کورتوا هم در واکنش به این اخبار گفت:«در تیم هیچکس خوشحال نیست و فقط به بازی با کرواسی و کسب پیروزی فکر می کنیم. قبل از هر چیز باید همه تمرکزمان روی این بازی باشد و سپس وقت برای فکر کردن به چیزهای دیگر خواهیم داشت. در فوتبال هر اتفاقی ممکن است رخ بدهد ولی ما تمام توان‌مان را برابر کرواسی خواهیم گذاشت. متاسفانه در رسانه ها و شبکه های اجتماعی بیش از اندازه مسائل را بزرگ‌نمایی می کنند. هیچ درگیری خاصی در رختکن رخ نداد. البته که همه عصبانی بودیم و حتی خود من هنگام خروج از زمین به نیمکت ضربه زدم. مربی هم در این رابطه صحبت کرد و باید بگویم تمرکز تیم فقط و فقط روی بازی با کرواسی است.»

کورتوا ادامه داد:«می گویند چند بازیکن بزرگ تیم بعد از جام جهانی قصد خداحافظی از بازی های ملی را دارند و این هم صحت ندارد. طبیعتا آینده هر بازیکن به خودش بستگی دارد ولی در رختکن هیچ صحبتی در این رابطه مطرح نشده است. به همین دلیل بود که دیروز جلسه ای داشتیم و همه حتی بازیکنان جوان تیم حرف زدند و حالا همه متحد شده ایم تا در بازی بعدی نتیجه خوبی بگیریم و راهی دور بعد شویم.»

کورتوا در مورد جاسوس تیم گفت:«فکر کردن به این قضیه دیوانگی است. در رختکن فقط بازیکنان حضور ندارند و من بعید می دانم هیچ بازیکنی اخبار تیم را به بیرون انتقال دهد. گفتم که تمرکز ما روی بازی بعدی است، نه پیدا کردن جاسوس تیم.»

دیدگاه‌ها