کد خبر : 1856333 | 08 آذر 1401 ساعت 17:21 | 20K بازدید | 3 دیدگاه

ناجی تیم ملی آلمان: از بچگی الگویی نداشتم!

نیکلاس فولکروگ، مهاجم باتجربه تیم ملی آلمان، تاکید کرد هدف این تیم کسب پیروزی برابر کاستاریکا خواهد بود.

ناجی تیم ملی آلمان: از بچگی الگویی نداشتم!

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی آلمان در شرایطی که فاصله زیادی تا قبول شکست برابر اسپانیا در دومین دیدار خود در جام جهانی نداشت، با تک گل نیکلاس فولکروگ، مهاجم 29 ساله خود به یک امتیاز این دیدار دست یافت. در آستانه تقابل سرنوشت ساز برابر کاستاریکا، نیکلاس فولکروگ در مورد الگوهای دوران ورزشی خود و البته اهمیت این دیدار در سرنوشت ژرمن ها در جام جهانی صحبت کرده است.

نیکلاس فولکروگ گفت: "پس از اتمام دیدار با تیم ملی اسپانیا احساس بهتری داشتیم، زیرا بعد از عقب افتادن از حریف جریان بازی را تغییر داده و به گل تساوی رسیدیم. این نتیجه به ما انرژی زیادی داد و حالا فضای حاکم بر تیم خوب است. پیروزی در دیدار روز پنجشنبه مقابل کاستاریکا برای ما ضروری خواهد بود. ما باید برای رسیدن به این هدف و ارائه یک عملکرد عالی برای زنده نگه داشتن شانس صعود خود در این دیدار تلاش کنیم.

1772056

کاستاریکا در بازی دوم بهتر از مسابقه اول خود عمل کرد. ما در حال آماده سازی برای تقابل برابر آن تیمی هستیم که مقابل ژاپن بازی کرد. باید بازی را کنترل کرده و توپ را سریع به دست آوریم. مهم این است که موقعیت های خود را تبدیل به گل کرده و برای گلزنی همه کار انجام دهیم.

الگوی ورزشی فولکروگ؟ توماس مولر تقریبا در سن و سال من است، بنابراین او در حقیقت یک الگو نیست و البته من بارها بازی مولر را تماشا کردم. در سال 2002 و وقتی بچه بودم، عملکرد میرو کلوزه را دنبال می کردم. البته همیشه اینطور بوده و سعی کردم خودم باشم، بنابراین واقعا یک اسطوره بزرگ و مهم نداشتم."

دیدگاه‌ها