کد خبر : 1856336 | 08 آذر 1401 ساعت 17:58 | 7.9K بازدید | 4 دیدگاه

برنامه خاصی برای بازی با آرژانتین دارم

مربی لهستان: این بازی دوئل مسی و لواندوفسکی نیست

مربی لهستان در نشست خبری بازی فردای تیمش برابر آرژانتین گفت که این بازی را نباید دوئلی بین لیونل مسی و روبرت لواندوفسکی دانست.

مربی لهستان: این بازی دوئل مسی و لواندوفسکی نیست

به گزارش "ورزش سه"، فردا در یکی از حساس ترین بازی های دور گروهی جام جهانی، تیم های لهستان و آرژانتین برابر هم قرار خواهند گرفت. لهستان از دو بازی قبلی خود چهار امتیاز دارد ولی آرژانتین سه امتیازی است. آلبی سلسته با پیروزی قطعا به یک هشتم نهایی خواهد رفت ولی لهستان با یک تساوی هم صعود می کند.

1772070

چسلاو میخنیویچ، مربی لهستان، در نشست خبری این بازی گفت:«در مورد ترکیب اصلی تقریبا به جمع‌بندی نهایی رسیده ام ولی هنوز یک تمرین دیگر باید انجام دهیم و سپس تصمیم نهایی را خواهم گرفت. وقتی قرعه کشی جام جهانی انجام شد و با آرژانتین هم گروه شدیم، شاید همه به دوئل مسی و لواندوفسکی فکر کردند ولی باید توجه داشت که این جدالی بین لهستان و آرژانتین است.»

میخنیویچ ادامه داد:«در دو بازی قبلی از تلاش بازیکنان رضایت دارم و فکر می کنم خوب بازی کردیم. ما مثل برزیل و مراکش هنوز گلی دریافت نکرده ایم و طبعا از کار دفاعی تیم و مدافعانم بسیار راضی هستم. در چنین سطحی از فوتبال مستحکم بودن در کارهای دفاعی بسیار مهم است. اشتباهات اندکی در فاز دفاعی داشته ایم و این را فقط مدیون دروازه‌بان‌مان نیستیم. معتقدم تمام بازیکنان به خوبی در کارهای دفاعی شرکت کرده اند.»

مهار لیونل مسی:«آرژانتین تیم بزرگی است و می دانیم که این بازی برای‌شان مثل فینال است. برای مهار مسی باید تیمی کار کنیم و نمی توان یک یا دو بازیکن را مامور مهار مسی کرد. آنها بازیکنان بزرگ دیگری هم دارند. ما برنامه خاصی برای این بازی داریم و هرچند مساوی هم برای ما خوب است ولی برای برد وارد زمین می شویم. امیدوارم بازی خوب‌مان برابر عربستان را فردا هم تکرار کنیم.»

دیدگاه‌ها