کد خبر : 1856338 | 08 آذر 1401 ساعت 17:58 | 84K بازدید | 6 دیدگاه

آنالیز جالب روزنامه اتلتیک از وضعیت ظاهری مربیان

با تیپ کی‌روش به کافه‌ای در میلان بروید و قهوه بنوشید!

روزنامه اتلتیک در گزارش جالبی، به وضعیت ظاهری سرمربیان تیم های حاضر در جام جهانی پرداخته است.

با تیپ کی‌روش به کافه‌ای در میلان بروید و قهوه بنوشید!

به گزارش "ورزش سه"، زمان زیادی تا آغاز دور پایانی مرحله گروهی جام جهانی نمانده است. از گروه دوم این پیکارها، هیچ تیمی در وضعیت ایده آل قرار ندارد و هر چهار تیم، شانس صعود به دور بعدی این پیکارها را دارند. امشب از میان ایران، انگلیس، آمریکا و ولز، 2 تیم راهی دور بعد می شوند و 2 تیم باید بلیت بازگشت به خانه را رزرو کنند.

روزنامه معروف اتلتیک در یادداشتی جالب، به بررسی تیپ سرمربیان تیم های ملی حاضر در جام جهانی پرداخته که بررسی وضعیت ظاهری مربیان گروه B خالی از لطف نیست:

گرت ساوت‌گیت، انگلیس
ساوت‌گیت در سومین آلبوم استودیویی خود حضور دارد. (سومین تورنمنت مهم شامل جام جهانی 2018 و 2022 و یورو 2020) از روزهایی که او جلیقه‌اش را می پوشید، آنقدر گذشته که حتی ممکن است به سختی او را بشناسید.

1772075

او از پوشیدن یک کیسه کاغذی قهوه‌ای روی سر خود در یورو 96 فاصله زیادی گرفته است. او با قد بلند و با ساعتی از مارک Hublot بر روی مچ خود، راه می رود و برای پوشیدن لباس هایش، از مجموعه مارک های انگلیسی مانند مارکس و اسپنسر استفاده می کند.

او در این جام جهانی جلیقه اش را از تن درآورده تا بافتنی جدیدی را در قطر بر تن کند.

1772074

 

کارلوس کی روش، ایران 
کی‌روش برای برد حیاتی تیمش مقابل ولز، پیراهن سفید و کراوات طرح‌دار خود را کنار گذاشت، در حالی که تیم ایران در بازی اول خود برابر انگلیس، با آن لباس ها 6 گل دریافت کرده بود.

او به جای آن، زیر کت و شلوار دریایی خود چه می پوشید؟ کی روش با پوشیدن یک تی شرت سرمه ای با گردنبند طلایی، رویکرد آرام تری در پیش گرفت. سلام هالیوود!

1772076

نوع پوشش و وضعیت ظاهری او به نحوی است که شما فکر می کنید او در یک کافه در شهر میلان نشسته و مشغول نوشیدن اسپرسوی روز خود است، در حالیکه یک سیگار برگ را نیز در دست دارد.

1772077


گرگ برهالتر، ایالات متحده
چیزی که باید در مورد برهالتر بدانید این است که او کفش های کتانی زیادی را جمع می کند. حتی برخی او را در این امر خبره نامیده اند.

کار او برای انتخاب کفش هایش در این جام جهانی دشوار خواهد بود. او قبلاً یک جفت کفش مدل A Ma Maniere x Air Jordan 4s را در رنگ «Violet Ore» پوشیده بود که در آن زمان هنوز عرضه نشده بود.

1772078

او آن مردی نیست که یک جفت کفش را زیاد بپوشد، بنابراین وقتی برای بازی تیمش در دیدار دوم مقابل انگلیس از تونل ورزشگاه البیت خارج شد، با کفش های تازه ای ظاهر شد. او کتانی های Super x Nike Air Max 98 TL سفید رنگ را به پا کرده بود که زیبا به نظر می رسید.

با این حال، لباس های او از مچ پا به بالا با مجموعه کفش های کمیاب او مطابقت ندارد. او تقریباً لباس های ساده را بر تن می کند. این نوع پوشش، واقعا ضرر زدن به کفش های کتانی زیبای اوست.

1772079

راب پیج، ولز
پیج همچنان مانند یک مربی ورزشی لباس می پوشد، که با توجه به حرفه او بسیار منطقی است. آدیداس اسپانسر تیم ولز است و او با افتخار تمام محصولات آنها را می پوشد. این یکی از بهترین ترکیب‌های ورزشی است که در این جام جهانی دیده‌ایم.

تیپ و ظاهر او احساس پدرانه‌ای را القا می‌کند، به‌ویژه زمانی که او را در زمین دیدیم که در حال دلجویی از نکو ویلیامز جوان است که پدربزرگش را در آستانه دیدار نخست از دست داد.

1772080

پیج رفیق خوبی به نظر می رسد. کسی که چه در جام جهانی و چه در لیگ برتر ولز مربیگری یک تیم را برعهده داشته باشد، همان شور و اشتیاق را خواهد داشت.

1772081

دیدگاه‌ها