کد خبر : 1856361 | 08 آذر 1401 ساعت 20:34 | 65.1K بازدید | 5 دیدگاه

لاله‌های نارنجی منتظر شاگردان کی‌روش؛

حریف ایران در مرحله یک‌هشتم مشخص شد!

تیم ملی فوتبال ایران با صعود از مرحله گروهی جام جهانی احتمالا حریف هلند خواهد شد.

حریف ایران در مرحله یک‌هشتم مشخص شد!

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتبال ایران در آستانه تاریخ‌سازی و صعود از مرحله گروهی جام جهانی قرار دارد و کسب امتیاز در دیدار امشب برابر آمریکا می‌تواند شاگردان کارلوس کی‌روش را به این مهم برساند، اما در این شرایط، حریف احتمالی آینده ایران در دور حذفی نیز مشخص شده است.

رقابت‌های دور سوم و پایانی گروه A جام جهانی ۲۰۲۲ از ساعت ۱۸:۳۰ امشب با انجام دو مسابقه همزمان برگزار شد که تیم ملی فوتبال هلند توانست با برتری دو بر صفر مقابل تیم قطر، ۷ امتیازی شود و به‌عنوان صدرنشین به مرحله یک‌هشتم نهایی این رقابت‌ها راه پیدا کند.

در دیگر مسابقه این گروه هم تیم ملی سنگال که جام جهانی را با شکست مقابل هلند آغاز کرده بود، پس از برتری مقابل قطر، امشب هم در یک دیدار هیجان‌انگیز و نزدیک توانست به برتری دو بر یک برابر اکوادور دست پیدا کند و با ۶ امتیاز و یک امتیاز کمتر نسبت به شاگردان لوئیز فن‌خال، در جایگاه دوم جدول گروه A قرار بگیرد.

1772172

در صورتی که امشب تیم ملی انگلیس مقابل ولز به برتری برسد و ملی‌پوشان فوتبال ایران نیز به تساوی یا برد برابر آمریکا دست پیدا کنند، شاگردان کی‌روش به‌عنوان تیم دوم گروه B راهی مرحله یک‌هشتم نهایی خواهند شد و در دیدار بعدی به مصاف تیم هلند خواهند رفت.

اما در صورتی که امشب یک اتفاق فوق‌العاده برای فوتبال ایران بیفتد و در کنار برتری شاگردان کارلوس کی‌روش، تیم ملی انگلیس نتواند ولز را شکست دهد، تیم ملی ایران در دور یک‌هشتم نهایی جام جهانی ۲۰۲۲ مقابل سنگال شگفتی‌ساز قرار می‌گیرد؛ تیمی که یک مسابقه تدارکاتی هم با ایران انجام داده بود.

با این شرایط اگر تیم ملی ایران در جایگاه دوم جدول گروه B قرار بگیرد که محتمل خواهد بود، شاگردان کی‌روش از ساعت ۱۸:۳۰ شنبه هفته آینده(دوازدهم آذرماه)  مقابل هلند قرار می‌گیرند و اگر صدرنشین شوند، از ساعت ۲۲:۳۰ روز یکشنبه به مصاف سنگال می‌روند.

دیدگاه‌ها