کد خبر : 1856362 | 08 آذر 1401 ساعت 20:50 | 14.6K بازدید | 0 دیدگاه

هشدار هری کین: تجربه بکام و رونی تکرار نشود

هری کین، کاپیتان تیم ملی انگلیس، هیاهو و سر و صدا پیرامون مصدومیتش در جام جهانی را بی دلیل خواند.

هشدار هری کین: تجربه بکام و رونی تکرار نشود

به گزارش "ورزش سه"، هری کین، مهاجم گلزن و باتجربه تیم ملی انگلیس، در بازی ابتدایی سه شیرها مقابل ایران در جام جهانی دچار مصدومیتی خفیف از ناحیه مچ پا شده و پس از 76 دقیقه از زمین خارج شد. البته این بازیکن در دیدار دوم مقابل آمریکا در ترکیب حضور پیدا کرد. حالا هری کین با تکیه به تجریبات تلخ تیم ملی انگلیس در گذشته، مدعی شد چنین مسائلی تمرکز بازیکنان این تیم در جام جهانی را بهم نخواهد زد.

1768114

هری کین گفت: چه من کاملا آماده باشم چه در اردوی تیم ملی انگلیس مصدوم شوم، بازیکن دیگری می‌تواند در هر موقعیتی به جای من وارد زمین شود و این اتفاقی کاملا طبیعی در فوتبال است. تیم  ملی انگلیس فقط من نیستم و ما 26 بازیکن اینجا داریم که همه به دنبال رسیدن به یک هدف هستند و آن هدف کسب عنوان قهرمانی در جام جهانی امسال خواهد بود.

من قبل از اینکه بازیکن انگلیس باشم، طرفدار این تیم بودم. می دانم چه زمانی که وین رونی مصدوم شد و چه وقتی این اتفاق برای دیوید بکام رخ داد، چه شرایطی رقم خورد. بنابراین می دانم که چه هیاهو و سر و صدایی که می تواند از این بابت ایجاد شود. من می‌دانم و کاملا درک می‌کنم که چرا این اتفاق رخ می دهد. اما ما بازیکنان تیم ملی انگلیس فقط روی عملکرد خودمان و درخشش در جام جهانی تمرکز کرده‌ایم و قصد داریم در این مسابقات تا جایی که ممکن است و تا مراحل پایانی پیش برویم."

دیدگاه‌ها