کد خبر : 1856377 | 08 آذر 1401 ساعت 21:20 | 15.5K بازدید | 0 دیدگاه

فن‌خال: پیراهن نارنجی برای بعضی‌ها زیادی سنگین است

لوئیس فن‌خال بعد از پیروزی هلند برابر قطر و صعود به عنوان تیم اول گروه در اظهاراتی غیرمنتظره از بعضی بازیکنانش به شدت انتقاد کرد.

فن‌خال: پیراهن نارنجی برای بعضی‌ها زیادی سنگین است

به گزارش "ورزش سه"، هلند امشب در آخرین بازی خود در مرحله گروهی موفق شد قطر را 2-0 شکست دهد تا با 7 امتیاز به عنوان تیم اول گروه A راهی مرحله یک‌هشتم نهایی جام جهانی قطر شود.

لوئیس فن‌خال، سرمربی هلند، در پایان این بازی به ستایش از دو بازیکن تیمش کودی خاکپو و ممفیس دیپای پرداخت اما بعد اظهاراتی داشت که با توجه به صعود هلندی‌ها به عنوان صدرنشین گروه عجیب به نظر می‌رسید. فن‌خال گفت پیراهن نارنجی هلند برای بعضی‌ها زیادی سنگین است و این درباره چند بازیکن هلند صدق می‌کند.

1772215

سرمربی هلند در پایان بازی به خبرنگاران گفت:

عملکرد هلند در بازی با قطر
در بازی امروز دو گل قشنگ زدیم و نسبت به بازی‌های قبلی در زمانی که مالکیت توپ را در اختیار داشتیم به مراتب بادقت‌تر بودیم.

مارتن دی‌رون امشب فیکس بود ولی در اوایل بازی بارها توپ لو داد. علت فیکس بازی دادن به او چه بود؟
پیراهن نارنجی‌ هلند پیراهن سنگینی است و این درباره چند بازیکن هلند صادق است. این حرف درباره خاکپو اصلا صادق نیست. ولی درباره چند بازیکن دیگر، چرا. خاکپو واقعا فوق‌العاده کار می‌کند.

ممفیس دیپای برای اولین بار در این جام فیکس بود
برتری ما در این بازی و تفاوت‌مان نسبت به بازی قبلی به لطف ممفیس بود. اگر می‌خواهیم قهرمان جام جهانی بشویم ممفیس باید برای ما بازی کند. امروز او 65 دقیقه بازی کرد درصورتیکه قبل از بازی به او گفته بودم قرار است 60 دقیقه در زمین باشد. 

دیدگاه‌ها