کد خبر : 1856379 | 08 آذر 1401 ساعت 21:33 | 41K بازدید | 0 دیدگاه

اشک و هق‌هق با سوت پایان تورپین؛

داور نمی‌خواست گریه اکوادوری‌ها را ببیند (عکس)

تیم فوتبال اکوادور در حالی که نمایش تحسین برانگیزی در سه دیدار مرحله گروهی داشت درنهایت با شکست مقابل سنگال از دور مسابقات جام جهانی کنار رفت.

داور نمی‌خواست گریه اکوادوری‌ها را ببیند (عکس)

به گزارش "ورزش‌سه"، شاگردان گوستاوو آلفارو در افتتاحیه جام مقابل قطر قرار گرفتند و از همان دیدار اول جام جهانی قطر با عملکردی که داشتند خودشان را به عنوان تیمی منسجم و قابل احترام مطرح کردند. دومین دیدار جام جهانی برای زردپوشان اکوادوری مقابل هلند برگزار شد و در حالی که بسیاری از کارشناسان شانس پیروزی را به شاگردان فن‌خال می‌دادند اکوادور توانست یک امتیاز از این مسابقه بگیرد تا ضمن معرفی والنسیا به عنوان یکی از ستاره‌های جام که سه گل در دو مسابقه به ثمر رساند، شانس بیشتری نسبت به سنگال برای صعود داشته باشد.

1772219


درنهایت از ساعاتی پیش تیم فوتبال اکوادور به مصاف سنگال رفت ولی در پایان مسابقه با وجود تلاشی که شاگردان آلفارو در 20 دقیقه پایانی برای جبران نتیجه 2 بر 1 داشتند این مهم به نتیجه نرسید تا اکوادور در کنار قطر از گروه اول مسابقات کنار گذاشته شود و هلند و سنگال به مرحله حذفی برسند.
با پایان مسابقه اکوادوری‌ها که امیدواری زیادی برای رسیدن به مرحله یک هشتم نهایی داشتند روی زمین افتادند و اشک از چشمان آنها بابت حسرت بزرگی که برابرشان قرار گرفته بود جاری شد. هق هق گریه شاگردان آلفارو به حدی بود که حتی کلمنت تورپین داور مسابقه نیز طاقت دیدن صحنه‌های پایانی مسابقه را نداشت و با رفتن به سمت بازیکنان اکوادور سعی کرد با آنها همدردی کند.

1772218
1772222

دیدگاه‌ها