کد خبر : 1856380 | 08 آذر 1401 ساعت 21:36 | 14.6K بازدید | 0 دیدگاه

احترام بگذارید: نمی‌دانید کاسمیرو چقدر خوب است

گابریل ژسوس، ستاره جوان تیم ملی برزیل، از کاسمیرو تمجید کرده است.

احترام بگذارید: نمی‌دانید کاسمیرو چقدر خوب است

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی برزیل شب گذشته با تک گل کاسمیرو در دقایق پایانی برابر سوئیس سرسخت به برتری دست یافته و صعود خود به دور حذفی رقابت های جام جهانی را قطعی کرد. گابریل ژسوس، مهاجم گلزن تیم ملی برزیل، مدعی شد بسیاری از کیفیت و سطح بالای بازی کاسمیرو بی خبر هستند و این بازیکن شایسته احترام بیشتری از سوی اهالی فوتبال است.

گابریل ژسوس گفت: "نمی‌دانم مردم علاقمند به فوتبال در انگلیس قبل از انتقال کاسمیرو به لیگ برتر و باشگاه منچستریونایتد، دوران حرفه‌ای او را تماشا می‌کردند یا نه، اما من سال‌ها بازی این بازیکن را در رئال مادرید دیده و می‌دانم او چند گل در لیگ قهرمانان اروپا به ثمر رسانده است. من در دوران ورزشی خود در کنار چند هافبک خوب و باکیفیت بازی کرده ام و البته فرناندینیو نیز در چنین سطحی قرار دارد.

اگر به گوگل سری زده و بازی های کاسمیرو در ترکیب رئال مادرید را تماشا کنید، متوجه می شوید که او چه بازیکنی است.  من زمان زیادی را با کاسمیرو گذرانده ام و او یک بازیکن شگفت انگیز است. بعضی ها این موضوع را متوجه نشده و احترام زیادی برای این بازیکن قائل نیستند.

اما من خیلی به کاسمیرو احترام می گذارم، زیرا مدت طولانی کنار او بازی کرده و می دانم که این بازیکن چقدر خوب است. او قطعا خرید خوبی برای یونایتد خواهد بود، زیرا کیفیت و نحوه عملکردش شگفت انگیز است. کاسمیرو همیشه تمرکز داشته و همه جا همینطور بوده و البته به همین دلیل است که او بسیار موفق هم بوده است."

دیدگاه‌ها