کد خبر : 1856383 | 08 آذر 1401 ساعت 21:47 | 11.2K بازدید | 2 دیدگاه

این بازی تا ثانیه آخر تعیین‌کننده است؛

رنار: ببازیم پشیمانی بزرگی در انتظارمان خواهد بود

هروه رنار معتقد است تقابل عربستان و مکزیک، بازی مرگ و زندگی است اما شاگردان او برای تاریخ‌سازی تلاش خواهند کرد.

رنار: ببازیم پشیمانی بزرگی در انتظارمان خواهد بود

به گزارش ورزش سه، تیم ملی عربستان فردا در آخرین دیدار مرحله گروهی خود به مصاف مکزیک خواهد رفت و این فرصت را دارد که با پیروزی در این مسابقه و صعود به مرحله یک هشتم نهایی، دستاورد خود در جام جهانی 1994 را تکرار کند.

هروه رنار سرمربی تیم ملی عربستان در کنفرانس مطبوعاتی پیش از این مسابقه گفت: ما نسل فوق‌العاده‌ای از بازیکنان را در اختیار داریم و با حمایت هواداران، مانند دوره‌های قبلی جام جهانی، حذف زودهنگام از مسابقات را تکرار نمی‌کنیم. این بازی برای دو تیم، مسابقه مرگ و زندگی است.

او ادامه داد: مهم‌ترین مسئله این است که ما امید داشته باشیم. زمانی که شانس صعود را به دست آورده‌ایم، باید بجنگیم و با تمرکز کامل بازی کنیم. این سومین بازی مهم دوران حرفه‌ای من بعد از سال های 2012 و 2015 (فینال جام ملت‌های آفریقا) است؛ در چنین مسابقاتی نباید ببازید زیرا پشیمانی بزرگی به وجود خواهد آمد.

از رنار درباره ترکیب و تاکتیک عربستان برای بازی فردا مقابل تیم ملی مکزیک سوال شد که او در پاسخ گفت: امشب در این مورد تصمیم خواهم گرفت و شما نیز فردا در استادیوم خواهید دید.

سرمربی عربستان در پایان صحبت‌هایش با تمجید از سرمربی مکزیک، درباره این تیم گفت: زمانی که مثل مارتینو هدایت بارسلونا را بر عهده می‌‌گیری، همه مربیان دیگر به تو احترام می‌گذارند. از طرفی ما می‌دانیم که تیم ملی مکزیک روحیه جنگندگی بالایی دارد و بازی مقابل آنها، پرفشار است و تا آخرین ثانیه‌ها تعیین‌کننده خواهد بود.

همچنین محمد کنو که همراه با رنار در نشست خبری حاضر شده بود، اظهار داشت: مربی اعتماد زیادی به ما دارد و این باعث می‌شود که ما با تمام وجود در زمین حاضر شویم و تمام تلاش خودمان را بکنیم تا پاسخ حمایت‌های او را بدهیم.

او ادامه داد: ما گروهی از بازیکنان هستیم که سه سال است در تیم ملی حضور داریم و مدام در کنار هم بازی می‌کنیم و هماهنگی خوبی داریم که همین مسئله باعث می‌شود به شکلی متمایز ظاهر شویم.

کنو در پایان گفت: دیدار با مکزیک برای ما، بازی مرگ و زندگی است و ما به دنبال تاریخ‌سازی و شادی برای کشور و هواداران هستیم.

دیدگاه‌ها