کد خبر : 1856385 | 08 آذر 1401 ساعت 21:52 | 15.9K بازدید | 0 دیدگاه

قطر فقط شش هزار فوتبالیست دارد

مقاومت سانچس مقابل اخراج: در جام ملتها می‌بینمتان!

هرگز به این فکر نیفتادیم که هدفی مثل صعود به مرحله یک‌هشتم جام جهانی را برای خودمان در نظر بگیریم و اعلام کنیم. برای همین کسی سرخورده نیست.

مقاومت سانچس مقابل اخراج: در جام ملتها می‌بینمتان!

به گزارش ورزش سه، در پایان بازی‌ها گروه اول مقدماتی جام‌جهانی، قطر که پیش از این از مسابقات حذف شده بود ، مقابل هلند تن به شکست 2-0 داد.
در گفتگویی که فلیکس سانچز با خبرنگار شبکه الکاس داشت، در مورد عملکرد تیمش در این جام به سؤالات این خبرنگار داشت

*قبل از هرچیز خسته نباشید، بازی‌ٌ چطور بود؟
به نظرم  بازی سختی مقابل  حریف سختی داشتیم .هر آنچه که در توان داشتیم را به نمایش گداشتیم. در گروهی قرار داشتیم که حریفان سختی در آن قرار داشت و می‌توانستیم با آن‌ها رقابت کنیم ولی در لحظه‌هایی که باید به گل برسیم این اتفاقا نیفتاد ولی سخت بود که به پیروزی برسیم، همانطور که انتظار داشتیم.
قطر از چنین حذفی از جام جهانی در کشورش سرخورده است؟
ما کشوری هستیم که تعداد فوتبالیست‌های رسمی‌اش 6هزار نفر است. پس این شرایط را می‌شد حدس زد. ما هرگز به این فکر نیفتادیم که هدفی مثل صعود به مرحله یک‌هشتم جام جهانی را برای خودمان در نظر بگیریم و اعلام کنیم. برای همین کسی سرخورده نیست.می‌خواستیم در این جام شرکت کنیم و ببینیم چه کار می‌شود کرد. به نظرم در این رقابتها دو بازی خوب مقابل سنگال و هلند انجام دادیم. ولی در بازی اول مقابل اکوادور در سطح همیشگی نبودیم و خودمان این را می‌دانیم.

1772231


*نظرت در مورد عملکرد تیمت در مسابقات چطور بود؟
اعتقاد دارم شروع خوبی در مسابقات نداشتیم. بسیار سخت بود که بتوانیم از لحاظ روانی، احساس راحتی داشته باشیم و آن هم به خاطر این بود که عملکرد بسیار ضعیف‌تری از سطح خود داشتیم. مقابل سنگال و هلند به دنبال تحقق غیرممکن ها بودیم. بازی سختی مقابل این تیم ها بودیم و به خصوص مقابل تیمی که صاحب رتبه 8 فیفا است. هر آنچه که در توانمان بود، را ارائه کردیم و همگان  عملکرد تیم ما را دیدند. من از عملکرد و بازی تیم، صرف نظر از نتیجه رضایت دارم. نتیجه نتوانست من را راضی کند و به بازیکنانم به خاطر این عملکرد تبریک می‌گویم.
*در برخی از زمان‌های بازی مقداری اضطراب را در بین بازیکنان دیدیم.دلیل این امر چه بود؟
منظور شما را متوجه نمی‌شوم ولی این را میدانم که در مقابل هر حریفی باید تاکتیک مناسب را اختصاص دهی. یک سری توانایی فردی وجود دارد که میتوانی در زمان تحت فشار بودن از آن بهره ببری.در بازی مقابل حریفان خود در دقایق زیادی تحت فشار بودیم که باید از آن استفاده می‌کردیم و بازیکنان تلاش کردند این فشار را کم کنند ولی توانستند از این توانایی فردی بهره ببرند.آن‌ها تمام تلاش خود را کردند و از آن‌ها تشکر می‌کنم.
*قطر قهرمان جام ملتهای آسیای 2019 بود؛ چطور از بقیه تیم‌های آسیایی ضعیف‌تر بودید؟
همانطور که گفتم ما ارزیابی خودمان را از عملکردمان در این تورنمنت داریم. هر کس می‌تواند آمار و ارقام را آنطور که دوست دارد تفسیر کند ولی مهم برای ما ارزیابی‌ای است که در روزهای آینده از کارمان خواهیم داشت.
*احتمال اخراج سانچز از قطر بعد از پنج سال حضور روی نیمکت این تیم؟
راستش را بخواهید نسبت به آینده‌ام مطمئن نیستم. فعلا باید راجع به این تورنمنت و عملکردمان فکر کنیم. از طرف من و کادر فنی‌ام تا حالا درباره آینده فکر نشده. فعلا باید روی رقابت بعدی جام ملتهای آسیا تمرکز کنیم.

دیدگاه‌ها