کد خبر : 1856393 | 08 آذر 1401 ساعت 22:12 | 2.9K بازدید | 0 دیدگاه

آلفارو: اکوادور با من یا بدون من آینده دارد

گوستاوو آلفارو، سرمربی اکوادور، بعد از شکست مقابل سنگال و حذف شدن تیمش از مرحله گروهی جام جهانی ضمن ستایش از بازیکنانش سیگنال خداحافظی با این تیم را ارسال کرد.

آلفارو: اکوادور با من یا بدون من آینده دارد

به گزارش "ورزش سه"، اکوادور که انتظار داشت امسال برای دومین بار در تاریخ فوتبالش بتواند حضور در مراحل حذفی جام جهانی را تجربه کند با شکست 2-1 مقابل سنگال نتوانست به این رویا برسد و از مرحله گروهی حذف شد.

هلند و سنگال به عنوان تیمهای اول و دوم گروه A به مرحله بعد صعود کردند و اکوادور به عنوان تیم سوم و قطر به عنوان تیم آخر جدول این گروه حذف شدند. رسانه‌های اکوادوری پس از شکست امشب از احتمال اخراج گوستاوو آلفارو، سرمربی اکوادور صحبت کردند و او هم در پایان بازی به صورت ضمنی از خداحافظی‌اش با این تیم گفت.

گوستاوو آلفارو در پایان بازی به خبرنگاران گفت:

1772246

آینده تیم ملی اکوادور بعد از حذف شدن از مرحله گروهی جام جهانی؟
به نظرم این بچه‌ها در تیم ملی اکوادور آینده روشنی در پیش دارند. امیدوارم این شکست تلخ درس خوبی باشد و از فردا به کار اکوادوری‌ها بیاید. درباره شخص من به زمان نیاز دارم تا تصمیم بگیرم باید در ادامه دوران مربی‌گری‌ام چه تصمیمی بگیرم. هنوز نمی‌دانم که بعد از جام جهانی مسیر ما با اکوادور قطع می‌شود یا نه.

آلفارو قصد استعفا از تیم ملی اکوادور دارد؟
هنوز نمی‌دانم از این به بعد می‌خواهم به مربی‌گری ادامه بدهم یا بهتر است به عنوان مدیر ورزشی فعالیت کنم. فعلا باید یک مدت از فوتبال کناره‌گیری کنم و در کنار خانواده‌ام باشم. بعد از آن تصمیم خواهم گرفت. فرصتی برای فکر کردن می‌خواهم.

دیدگاه‌ها