کد خبر : 1856401 | 08 آذر 1401 ساعت 22:26 | 4.8K بازدید | 0 دیدگاه

سیسه: این پیروزی را به سادیو مانه تقدیم می‌کنم

بعد از پیروزی 2-1 سنگال مقابل اکوادورو صعود سنگالی‌ها از گروه A به مرحله یک‌هشتم نهایی جام جهانی، آلیو سیسه، سرمربی این تیم پیروزی شاگردانش را به سادیو مانه تقدیم کرد.

سیسه: این پیروزی را به سادیو مانه تقدیم می‌کنم

به گزارش "ورزش سه"، سنگال امشب در سومین بازی خود در مرحله گروهی در دیداری که برای این تیم حکم بازی مرگ و زندگی را داشت موفق شد اکوادور را شکست دهد و بلیت حضور در مرحله یک هشتم نهایی را به دست بیاورد.

سنگالی‌ها با این پیروزی بعد از بیست سال بار دیگر به مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی رسیدند. آنها در جام جهانی 2002 کره و ژاپن به عنوان شگفتی‌ساز جام موفق شده بودند حضور در مراحل حذفی را تجربه کنند.

آلیو سیسه، سرمربی شیرهای ترانگا بعد از این پیروزی، صعود تیمش را به سادیو مانه تقدیم کرد. ستاره اصلی فوتبال سنگال که در آستانه جام جهانی مصدوم شد تا هواداران سنگال را در شوک فرو ببرد. خیلی‌ها انتظار نداشتند قهرمان آفریقا بدون مانه بتواند قدرت همیشگی‌اش را به نمایش بگذارد ولی شاگردان سیسه تا اینجا موفق بوده‌اند و از گروه‌شان صعود کرده‌اند.

1772261

سرمربی سنگال در پایان بازی امشب به خبرنگاران گفت: "می‌خواهم این برد را به کسی تقدیم کنم که برای این کشور کارهایی استثنایی کرده است. کسی که متاسفانه امشب اینجا نیست. اسم او سادیو مانه است".

دیدگاه‌ها