کد خبر : 1856409 | 08 آذر 1401 ساعت 23:32 | 14.1K بازدید | 2 دیدگاه

باز هم از یک ستاره گل خوردیم (عکس)

نیمه اول دیدار ایران و آمریکا با تک گل کریستن پولیشیچ به سود آمریکا خاتمه یافت.

باز هم از یک ستاره گل خوردیم (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، دو تیم ایران و آمریکا در حالی امشب در آخرین بازی مرحله گروهی به مصاف هم رفته اند که شرایط متفاوتی برای دو تیم وجود داشت. ایران با توجه به یک پیروزی و یک شکست احتمالا با یک تساوی هم به مرحله بعدی صعود خواهد کرد اما آمریکا فقط و فقط به برد احتیاج دارد تا به دور حذفی صعود کند.

مطابق انتظار آمریکا در این بازی شروع بهتری داشت و چند حمله را روی دروازه ایران ترتیب داد. تا اینجا ایران بیشتر سعی کرده که از ضدحملات استفاده کند و حتی یکی دو موقعیت هم به این روش به دست آورده اما در تبدیل آن ها به گل ناکام بوده است.

نهایتا در دقیقه 38 حملات آمریکا نتیجه داد و این تیم توسط ستاره اول خود به گل برتری رسید. نفوذ فوق العاده سرجینیو دست از جناح راست و ارسال زیبای او، کریستن پولیشیچ را در مقابل دروازه خالی قرار داد و این بازیکن هم کار دشواری برای گلزنی نداشت و آمریکا را پیش انداخت.

پولیشیچ بعد از به ثمر رساندن گل دچار آسیب دیدگی شد و حتی به نظر می رسید که او نمی تواند به بازی ادامه دهد اما با تلاش کادر پزشکی آمریکا به بازی برگشت تا برهالتر یک نفس راحت کشیده باشد.

این اولین باری نیست که یک ستاره بزرگ برای تیم ملی ایران دردسارساز شده و دروازه ما را باز کرده است. در واقع پولیشیچ به لیست بازیکنانی نظیر کریستیانو رونالدو، لیونل مسی، سینیشا میهایلوویچ و... اضافه شد

1772315
1772316
1772317

دیدگاه‌ها