کد خبر : 1856423 | 09 آذر 1401 ساعت 00:33 | 45.9K بازدید | 21 دیدگاه

جوان ترین بازیکن تیم ملی بالاخره به میدان آمد

جوان ترین بازیکن تیم ملی هم در جام جهانی 2022 قطر فرصت حضور در ترکیب تیم ملی را به دست آورد.

جوان ترین بازیکن تیم ملی بالاخره به میدان آمد

به گزارش "ورزش سه"، او دردقیقه 70 بازی با آمریکا به جای احسان حاج صفی وارد میدان شد تا بازی در پست دفاع چپ را در ترکیب تیم ملی تجربه کند. او در فرصت کوتاهی که در میدان حضور داشت ارایه گر بازی خوبی بود.

تیم ملی با بالاترین میانگین سنی وارد مسابقات جام جهانی شد. با میانگین سنی 28.9. ابوالفضل جلالی جوان ترین بازیکن تیم ملی در این دوره از بازی ها بود که در نهایت و در بازی با آمریکا فرصت حضور در میدان را پیدا کرد. در حساس ترین شرایط تلاش کرد با  تدارک حمله از جناح چپ در جبران گل خورده به تیم ملی کمک کند اما آمریکایی ها همان طور که در بازی با انگلیس نشان دادند، در فاز دفاعی یک تیم خوب هستند در برابر ایران هم به خوبی از گلی که زدند، محافظت کردند و این یعنی پایان رویای تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی 2022 و صعود تیم ملی آمریکا به دور دوم جام جهانی.

با این حال جام جهانی 2022 برای ابوالفضل جلالی آورده خوبی داشت، بازیکنی که در هفته های پایانی لیگ برتر منتهی به جام جهانی در ترکیب ثابت استقلال به میدان نیامد اما بالاخره در مصاف با آمریکا فرصت حضور در میدان را پیدا کرد تا دست خالی دوحه را ترک نکند. او با توجه به شرایط سنی بدون شک در آینده یکی از گزینه های اصلی برای بازی در جناح چپ خط دفاعی خواهد بود. او در ثانیه های پایانی بازی از داور بازی هم اخطار گرفت.

دیدگاه‌ها