کد خبر : 1856449 | 09 آذر 1401 ساعت 01:59 | 3.3K بازدید | 0 دیدگاه

علت تعویض گرت بیل: آسیب‌دیدگی همسترینگ

راب پیج، سرمربی ولز، اعلام کرد علت تعویض شدن گرت بیل توسط او بین دو نیمه دیدار مقابل انگلیس مصدومیت کاپیتان ولز از ناحیه همسترینگ بوده است.

علت تعویض گرت بیل: آسیب‌دیدگی همسترینگ

به گزارش "ورزش سه"، گرت بیل که مدتها است به دلیل درگیر شدن با مصدومیت‌های متعدد روزهای فوتبالی خوبی را پشت سر نگذاشته امشب در دیدار تیم ملی کشورش مقابل انگلیس بار دیگر با مصدومیت مواجه شد و نتوانست تا پایان در زمین بماند.

وقتی با شروع نیمه دوم دیدار انگلیس و ولز مشخص شد که گرت بیل در این نیمه بازی نمی‌کند سوالات زیادی بین هواداران مطرح بود که چرا راب پیچ تصمیم گرفته کاپیتان تیمش را روی نیمکت بنشاند. اما سرمربی ولز در پایان بازی گمانه‌زنی‌ها را تایید کرد و گفت بیل از ناحیه همسترینگ آسیب دیده و قادر به بازی نبوده است.

1772478

راب پیچ در پایان بازی به خبرنگاران گفت:

علت تعویض گرت بیل
پنج دقیقه قبل از پایان نیمه اول گرت احساس کرد که درد شدیدی از ناحیه همسترینگ آزارش می‌دهد. جو آلن و بن دیویس هم مشکل داشتند. بچه‌های ما در این بازی با جان و دل بازی کردند و این مصدومیت‌ها به همین خاطر بود. من به همه آنها افتخار می‌کنم.

عملکرد بازیکنان ولز
نظر دادن راجع به شکست و حذف شدن در حال حاضر برای ما خیلی سخت است. به نظرم در نیمه اول بی‌نظیر بودیم. چه زمانی که توپ را در اختیار داشتیم و چه در بازی بدون توپ خیلی خوب کار کردیم. شاید می‌توانستیم توپ را بهتر حفظ کنیم ولی نمی‌توانم چیز منفی‌ای درباره بازیکنانم بگویم. گل دوم را که خوردیم تا حدودی ناامید شدم ولی نمی‌خواهم امروز از نکات منفی صحبت کنم. بچه‌ها از خودشان مایه گذاشتند.

دیدگاه‌ها