کد خبر : 1856454 | 09 آذر 1401 ساعت 02:11 | 24.6K بازدید | 1 دیدگاه

انتقام شیلی: دل‌مان از حذف اکوادور خنک شد(عکس)

رسانه‌های شیلی به تمسخر حذف اکوادور از جام جهانی مشغول هستند. شیلی مدعی بود اکوادور در راه صعود به جام جهانی قطر تخلف کرده و باید از این تورنمنت حذف بشود.

انتقام شیلی: دل‌مان از حذف اکوادور خنک شد(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، اکوادور امشب مقابل سنگال شکست خورد تا در رتبه سوم گروه A بایستد و از مرحله گروهی جام جهانی قطر حذف شود. رسانه‌های شیلیایی بعد از این بازی مشغول تمسخر اکوادور هستند.

تنش در رابطه دو کشور به رقابتهای انتخابی جام جهانی منطقه آمریکای جنوبی برمی‌گردد. شیلی معتقد بود اکوادور در آن بازی‌ها از بازیکنی به نام بایرون کاستیو استفاده کرده که کلمبیایی بوده و در نتیجه طبق قوانین نباید برای اکوادور به میدان می‌رفت. شیلی دو بار رسما به فیفا شکایت کرد و خواهان حذف اکوادور از جام جهانی شد. شیلیایی‌ها معتقد بودند با حذف اکوادور آنها باید به قطر سفر کنند. فیفا اما با درخواست آنها مخالفت کرد و اکوادور در قطر به میدان رفت.

امشب که حذف اکوادور قطعی شد رسانه‌های شیلی فرصت را برای انتقام گرفتن از تیم ملی این کشور مناسب دیدند.

یک رسانه ورزشی در شیلی به نام RedGol که از رسانه‌های معتبر این کشور به حساب می‌آید خطاب به اکوادوری‌ها تیتر زد:" برای من گریه نکن اکوادور: سنگال شکست‌شان داد و در همان مرحله گروهی حذف‌شان کرد". این رسانه در بخشی دیگر از مطلب خود به بایرون کاستیو اشاره کرده و می‌گوید اکوادور با نادرستی به قطر رفت و چوبش را خورد.

1772499

در شیلی روزنامه دیگری به نام لا کوارتا هم علیه اکوادور اینطور تیتر زد:" این همه تلاش کردند فقط برای همین؟ اکوادور از همان مرحله اول حذف شد". این روزنامه در اینستاگرام خود نوشت:" نه، باورمان نمی‌شود. حذف اکوادور در مرحله اول".

1772500

بیوبیوشیلی، رسانه‌ای جدی در این کشور، در واکنش به حذف اکوادور نوشت:" سنگال عدالت را در جام جهانی اجرا کرد".

دیدگاه‌ها