کد خبر : 1856516 | 09 آذر 1401 ساعت 14:12 | 26.3K بازدید | 4 دیدگاه

رئیس مثل یک هوادار حرف زد

بوسکتس پاسخ ادعای رئیس بارسلونا را داد

سرخیو بوسکتس بر خلاف خوان لاپورتا، رئیس بارسا، معتقد است لوییس انریکه نقش اول را در درخشش تیم ملی اسپانیا داشته و ژاوی در این امر نقش کمرنگی دارد.

بوسکتس پاسخ ادعای رئیس بارسلونا را داد

به گزارش ورزش سه، تیم ملی اسپانیا در جام جهانی 2022 در اولین قدم کار را طوفانی آغاز کرد و با هفت گل تیم کاستاریکا را تحقیر کرد. این شروع بی نظیر ترس و دلهره را در دل هواداران آلمان جا انداخت اما مانشافت در دیدار دوم موفق شد یک امتیاز را از لاروخا کسب کند. بازی مالکانه و چشم نواز بازیکنان جوان لوییس انریکه در این دو دیدار، تعریف و تمجید همگان را از جمله خوان لاپورتا در پی داشته است. مدیر بارسلونا که هشت بازیکن تیمش در اردوی لاروخا حضور دارند به این موضوع افتخار می کند و سهم بارسلونا در این موفقیت را چشمگیر می داند.

1765742

لاپورتا دو روز پیش در این‌باره گفت:«به‌نظرم عملکرد اسپانیا فوق العاده است. این باعث افتخار بارسلونا است که ببیند تیم ملی چگونه بازی می کند و بازیکنان ما چه نقشی در آن ایفا می کنند.عملکرد خوب تیم لوییس انریکه نیز به لطف کارهای خوبی است که ژاوی در بارسلونا انجام می دهد. تیمی که بیشترین نماینده را در اسپانیا دارد.»

1767716

سرخیو بوسکتس، کاپیتان تیم ملی اسپانیا و بارسلونا، اما با این نظر موافق نیست. او به خبرنگاران گفت:«خیر، اینطور نیست. لاپورتا در این مورد کمی متعصبانه و مثل یک هوادار بارسا حرف زد. ژاوی با میدان دادن به بالده و اصرار برای خریدن فران تورس، در درخشش تیم ملی نقش داشته ولی دیگر ملی‌پوشان بارسا سال‌هاست برای اسپانیا بازی می کنند و محدود به این جام جهانی نمی شود. نقش اصلی را لوییس انریکه داشته و اگر خوب و چشم‌نواز بازی می کنیم به خاطر او و نیز دیگر بازیکنان ملی پوش است. اینجا ما همه به انریکه ایمان داریم و در خدمت او هستیم.»

دیدگاه‌ها