کد خبر : 1856518 | 09 آذر 1401 ساعت 14:04 | 4K بازدید | 2 دیدگاه

ساوتگیت: این ورژن جدیدی از رشفورد بود

گرت ساوت‌گیت می‌گوید مارکوس رشفورد که در این جام جهانی بازی می‌کند «نسخه‌ای کاملاً متفاوت» با سال گذشته در یورو 2020 است

ساوتگیت: این ورژن جدیدی از رشفورد بود

به گزارش ورزش سه، رشفورد در قطر تاثیرگذار بوده است و در بازی اول از روی نیمکت به زمین آمد و کمتر از یک دقیقه پس از ورودش به زمین در بازی افتتاحیه انگلیس مقابل ایران گلزنی کرد و سپس در پیروزی 3-0 مقابل ولز دو گل فوق العاده به ثمر رساند.

این یک تضاد کامل با عملکرد ستاره منچستریونایتد در یورو در تابستان گذشته است، زیرا او در چهار مسابقه ای که در یورو برای کشورش تا فینال بازی کرد، موفق به زدن گل یا پاس گل نشد و سپس در ضربات پنالتی با ایتالیا، پنالتی حساس تیمش را از دست داد.

ساوت‌گیت می‌گوید که این مهاجم اکنون بازیکنی کاملاً متفاوت است و احساس می‌کند که این واقعیت که او چون در منچستر روزهای خوبی را سپری می‌کند ارتباط زیادی با عملکردش در تیم ملی دارد.
سرمربی تیم پس از بازی مقابل ولز گفت: «این یک چالش بزرگ برای رشفورد بود. من رفتم و او را در تابستان دیدم، یک گپ طولانی با او داشتم. او ایده های روشنی در مورد کارهایی داشت که احساس می کرد باید انجام دهد. می توانید ببینید که او در باشگاهش با توجه به عملکرد امسالش تا چه حد خود خوشحال است. او خودش را در تمرینات به ما نشان داده است. ما یک نسخه کاملا متفاوت از بازیکنی که در یورو داشتیم را حالا داریم. او امشب توانست آن لحظات را رقم بزند، او می توانست هت تریک کند. این برای او و ما عالی است."

رشفورد از اولین بازی خود در سال 2016، 15 گل در 49 بازی برای انگلیس به ثمر رسانده است، در حالی که او اکنون بهترین گلزن مشترک در این جام جهانی است.

دیدگاه‌ها