کد خبر : 1856523 | 09 آذر 1401 ساعت 14:27 | 23.5K بازدید | 8 دیدگاه

در اسپانیا محبوب نیستم

چرا کسی از کنایه وینیسیوس به من حرف نمی‌زند؟

اریک گارسیا می گوید در اسپانیا انتقادات غیرمنصفانه زیادی از او می شود و گفت که رسانه ها عامدانه در مورد کنایه وینیسیوس به او سکوت کردند.

چرا کسی از کنایه وینیسیوس به من حرف نمی‌زند؟

به گزارش "ورزش سه"، اریک گارسیا بازیکن محبوبی در فوتبال اسپانیا نیست و تنها در بارسلونا به او علاقه‌مند هستند. گارسیا که سال گذشته با جدایی از سیتی به بارسا برگشت، مورد اعتماد ژاوی و لوییس انریکه قرار دارد و با وجود اشتباهات زیادش، جایگاه خوبی در ترکیب بارسا دارد. دعوت از او برای جام جهانی نیز با انتقادات زیادی همراه شد و بسیاری معتقدند علاقه انریکه به بارسلونا باعث حضور او در جام جهانی شده است. 

1772671

گارسیا در مورد انتقادات زیادی که از او می شود، گفت:«می دانم خیلی ها دوست نداشتند من در فهرست نهایی اسپانیا برای جام جهانی قرار بگیرم و انتقادات زیادی هم می کنند ولی ترجیح می دهم در این مورد پاسخ ندهم(می خندد). در نهایت این کار رسانه هاست که انتقاد کنند و من به عنوان بازیکن همیشه تلاش می کنم در تمرینات بهترین عملکرد را داشته باشم و اعتماد مربیان را جلب کنم. روزنامه نمی خوانم ولی انتقادات به نحوی همیشه به گوش من می رسند و بسیاری از آنها غیرمنصفانه و با هدف آسیب زدن به من هستند.  من هم انسان هستم و ممکن است در یک بازی اشتباه کنم ولی همیشه 100 درصد توانم را می گذارم. آنها که غرض‌ورزی می کنند، انسان نیستند.»

گارسیا در ال کلاسیکوی برگشت فصل گذشته در برنابئو که بارسا 4-0 پیروز شد، به کنایه به وینیسیوس گفته بود:«تو سال دیگر توپ طلا می‌بری...توپ طلا.»

1734847

گارسیا در این رابطه گفت:«ببینید، من آن حرف را به وینیسیوس زدم ولی در طول بازی خیلی حرف ها زده می شود. چیزی که بیش از همه عصبانی ام می کند این است که در ال کلاسیکوی اخیر در برنابئو، وینیسیوس حرف کنایه‌آمیزی به من زد و دوربین ها نیز آن را ثبت کردند ولی عجیب است که هرگز بازتاب داده نشد. چطور حرف من را بازتاب دادند ولی در مورد وینیسیوس همه سکوت کردند؟»

دیدگاه‌ها