کد خبر : 1856533 | 09 آذر 1401 ساعت 15:20 | 35.4K بازدید | 1 دیدگاه

ادواردو کاماوینگا:

قرار نیست همه فوتبالم یک تعویضی طلایی باشم

ادواردو کاماوینگا رویای حضور در ترکیب ثابت رئال و تیم ملی فرانسه را در سر دارد و گفت که دوست ندارد همیشه یک تعویضی طلایی باشد.

قرار نیست همه فوتبالم یک تعویضی طلایی باشم

به گزارش "ورزش سه"، ادواردو کاماوینگا، هافبک جوان فرانسوی رئال مادرید، با وجود اینکه در باشگاه خود فیکس نیست اما در فهرست نهایی فرانسه برای جام جهانی قرار گرفت. کاماوینگا در مقطع پایانی فصل گذشته تعویضی طلایی کارلو آنچلوتی بود و در فصل جاری نیز هر زمان به میدان آمده، خوب و موثر کار کرده است. گفته می شود کاماوینگا قرار است امروز برابر تونس در پست دفاع چپ بازی کند.

1772688

کاماوینگا در مصاحبه با سایت گل و در پاسخ به این سوال که آیا از دعوت شدن به تیم ملی فرانسه برای جام جهانی شگفت زده شد، گفت:«خیر، نمی توانم بگویم که دعوت شدن به تیم ملی برایم یک سورپرایز بود ولی اعتراف می کنم که تردید داشتم در فهرست نهایی قرار خواهم گرفت یا خیر. واقعا از تصمیم مربی بی اطلاع بودم. البته که مصدومیت چند بازیکن باعث شد من دعوت شوم ولی به خودم اطمینان دارم. مقابل تلویزیون نشسته بودم و وقتی نام من اعلام شد، بی نهایت خوشحال شدم.»

او در مورد ناراحتی از نیمکت‌نشینی گفت:«واضح است که هر فوتبالیستی دوست دارد در همه بازی ها به میدان برود ولی در رئال یک واقعیت وجود دارد و آن هم حضور هافبک هایی بزرگ و باتجربه است. من باید صبور باشم و یاد بگیرم. فصل قبل تعویضی طلایی بودم و در برخی بازی ها که عقب بودیم وقتی وارد زمین شدم، تعیین کننده کار کردم. هنوز وقتی بازی برگشت برابر سیتی را تماشا می کنم، مو به تنم سیخ می شود. می دانم که باید از بازیکنان بزرگ رئال یاد بگیرم و اینکه بالاخره روزی می توانم بازیکن ثابت تیم شوم.»

کاماوینگا در مورد اینکه چطور می تواند بازیکن ثابت رئال و تیم ملی فرانسه شود، گفت:«نمی توانم بگویم از این شرایط عصبانی هستم چون به خوبی درک می کنم که جلوتر از من فوتبالیست‌های بسیار بزرگی قرار دارند و الان فقط باید صبور باشم و از آنها یاد بگیرم. من دوست ندارم برای همه فوتبالم یک تعویضی طلایی باشم. می دانم وقتی به من فرصت می رسد، باید بدرخشم. اگر به درخشش ادامه دهید، روزی بازیکن ثابت خواهد سید. البته چند پُسته بودن هم به شما کمک می کند. من این قابلیت را دارم و معتقدم برای یک فوتبالیست، فاکتور مهمی است.»

دیدگاه‌ها