کد خبر : 1856576 | 09 آذر 1401 ساعت 18:20 | 5.1K بازدید | 1 دیدگاه

زلاتکو دالیچ:

گول شایعات را نمی‌خوریم، بلژیک قدرتمند است

زلاتکو دالیچ، سرمربی تیم ملی کرواسی، مدعی شد گول شایعات در مورد مشکلات رختکن بلژیک را نمی خورد.

گول شایعات را نمی‌خوریم، بلژیک قدرتمند است

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی کرواسی فردا در شرایطی به مصاف این تیم می رود که تنها به یک امتیاز برای صعود به مرحله یک هشتم نهایی نیاز دارد. زلاتکو دالیچ، سرمربی باتجربه تیم ملی کرواسی، در نشست خبری پیش از این دیدار تاکید کرد انتظار مسابقه ای دشوار را برابر این تیم پرستاره خواهد داشت.

زلاتکو دالیچ گفت: "ما یک گام کوچک برای صعود برداشته ایم، اما با هدف نهایی خود فاصله داریم. ما نباید با هدف گرفتن تنها یک امتیاز از بازی با بلژیک به میدان برویم. ما مقابل دومین تیم برتر فوتبال جهان بازی می کنیم و بلژیک مدت ها در صدر جدول رده بندی فیلا بود. آنها تیم بزرگی هستند و اگر دست خودمان بود، این حریف را برای دیدار مرگ و زندگی انتخاب نمی کردیم.

1772779

ما خودمان را با عملکرد ضعیف تیم ملی بلژیک در دو بازی اخیر گول نخواهیم داد. ما مانند بازی با کانادا، با کیفیت و سرعت بالا بازی خواهیم کرد و البته می دانیم دیدار سختی در انتظارمان خواهد بود. بلژیک یک تیم بزرگ است، آنها ستاره هایی مانند کوین دی بروین و ادن هازارد را در اختیار دارند و ما فریب اخبار رسانه ها و برخی شایعات را نخواهیم خورد. ما منتظر بهترین عملکرد بلژیک هستیم و آنها را یک تیم درجه یک می دانیم.

احتمال قرار گرفتن روملو لوکاکو در ترکیب اصلی بلژیک؟ ما برای حضور او در ترکیب آماده می شویم و این اتفاق سبک بازی بلژیک را تغییر می دهد. لوکاکو در کارهای هوایی فوق‌العاده و مهاجم بزرگی است. اما اگر خوب برنامه‌ریزی کنیم، نیمی از کارمان انجام می‌شود و نیمی دیگر نیز در زمین رقم خواهد خورد."

دیدگاه‌ها