کد خبر : 1856623 | 09 آذر 1401 ساعت 23:30 | 50.9K بازدید | 16 دیدگاه

مصاحبه ناتمام سرمربی تیم ملی با خبرنگاران مقابل آسانسور؛

کی‌روش مهم‌ترین سوال را بی جواب گذاشت

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران پیش از پاسخ به مهم‌ترین سوال، درباره آینده‌اش در ایران از جمع خبرنگاران فاصله گرفت.

کی‌روش مهم‌ترین سوال را بی جواب گذاشت

به گزارش ورزش سه، در شرایطی که تیم ملی فوتبال ایران به فرودگاه رسیده و بازیکنان و کادرفنی از یکدیگر خداحافظی کرده تا تجربه جام جهانی را به پایان برسانند، کارلوس کی‌روش مقابل در آسانسور با خبرنگاران مواجه شد و با تلاش خبرنگار "ورزش سه" به چند سوال آنها پاسخ داد.

صحبت‌های او درباره شرایط تیم و نارضایتی‌اش از آنچه در جام جهانی اتفاق افتاد، با همان کلمات آشنا و قابل پیش‌بینی بیان شد اما در نهایت پیش از آنکه او به سوال نهایی پاسخ بدهد، جمع خبرنگاران را ترک کرد.

1772992

کی‌روش در ابتدای صحبت‌هایش در خصوص نتایجی که در رقابت‌های جام جهانی رقم خورد گفت: مطمئنا دلگیر و ناراحت هستیم به خاطر اینکه به دور دوم نرسیدیم؛ خیلی نزدیک بودیم و واقعا یک گل با صعود فاصله داشتیم ولی متاسفانه در نیمه دوم نتوانستیم به آن یک گل برسیم.

او ادامه داد: در کل اگر بخواهیم نگاه بکنیم تمام دلایل وجود دارد که هواداران فوتبال، به بازیکنان ما افتخار کنند. آنها از خود گذشتگی کردند تا جایی که می‌توانستند تلاش کردند و فوتبال خوبی به اجرا گذاشتند اما در نیمه دوم بازی آخرمان، این کافی نبود.

پس از این صحبت‌ها، زمانی که از کی‌روش درباره ادامه همکاری با تیم ملی ایران برای رقابت‌های جام ملت‌های آسیا سوال شد، او بدون پاسخ، جمع خبرنگاران را ترک کرد اما حمیسی مسئول حراست فدراسیون فوتبال در حالی که سرمربی تیم ملی وارد آسانسور می‌شد، خطاب به خبرنگاران از کلمه "انشاالله" استفاده کرد.

ویدئو: 266026

دیدگاه‌ها