کد خبر : 1856629 | 10 آذر 1401 ساعت 00:07 | 73.8K بازدید | 58 دیدگاه

او یک سال دیگر بماند؛

پورعلی‌گنجی: همه چیز گویای عملکرد کی‌روش است

مدافع تیم ملی ایران معتقد است کارلوس کی‌روش باید به کارش در این تیم ادامه بدهد.

پورعلی‌گنجی: همه چیز گویای عملکرد کی‌روش است

به گزارش "ورزش سه"، مرتضی پورعلی‌گنجی که پس از حضور کارلوس کی‌روش در ایران دوباره به تیم ملی دعوت شد و در سه مسابقه جام جهانی ۲۰۲۲ جلوتر از مهره‌هایی مثل محمدحسین کنعانی‌زادگان و شجاع خلیل‌زاده مقابل انگلیس، ولز و آمریکا بازی کرد، در بازگشت به تهران در خصوص عملکردشان عنوان کرد: بعضی اوقات شانس یار نیست. تمام تلاش‌مان را کردیم تا دل مردم را شاد کنیم و به رویا و آرزوهایی که داشتیم، برسیم ولی گاهی اوقات شرایط دست به دست هم می‌دهد تا نتوانید نتیجه بگیرید.

او درباره مباحثی که پیرامون قطع همکاری با کارلوس کی‌روش وجود دارد، گفت: به نظر من الان شرایط طوری است که با توجه به شناخت کی‌روش از بازیکنان و کمکی که در این سال‌ها به تیم ملی کرده، همه چیز گویای عملکردشان است ولی با این حال شاید نتایج کسب شده، رویای ما نبود، اما به نظرم کی‌روش در زمان کم و شرایط موجود و حواشی اطراف تیم، نهایت تلاش را انجام دادیم تا بهترین نتیجه را بگیریم.

مدافع تیم ملی ایران یادآور شد: تمام بازیکنانِ رقبای ما در بهترین تیم‌های اروپا بازی می‌کنند ولی کی‌روش با توجه به بضاعت و شرایطی که وجود داشت، با وجود هجمه‌های منفی که برخی مثبت و عده‌ای منفی بودند، شبانه‌روزی تلاش کرد و ما هم به دنبال یک عملکرد خوب بودیم تا به تیم ملی کمک کنیم.

پورعلی‌گنجی یادآور شد: با شرایط موجود به نظرم بهتر است کی‌روش بماند و در یک سال آینده با برنامه‌ریزی درست، تیم ملی بهتری داشته باشیم.

ویدئو: 266027

دیدگاه‌ها