کد خبر : 1856639 | 10 آذر 1401 ساعت 01:40 | 13.9K بازدید | 2 دیدگاه

اسکالونی: گفتم بچه‌ها فقط باید گل بزنید

لیونل اسکالونی، سرمربی آرژانتین، بعد از پیروزی مقابل لهستان می‌گوید آرژانتین استحقاق صعود به مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی را داشته است.

اسکالونی: گفتم بچه‌ها فقط باید گل بزنید

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی آرژانتین امشب موفق شد لهستان را 2-0 شکست بدهد تا به عنوان تیم اول گروه C به مرحله یک‌هشتم نهایی جام جهانی قطر صعود کند.

آرژانتین نیمه اول را با تساوی بدون گل به پایان برد و به رختکن رفت ولی در نیمه دوم با گل های موفق مک‌آلیستر و خولین آلوارز حریف را 2-0 شکست داده و با 6 امتیاز به عنوان تیم اول راهی مرحله بعدی بشود. لیونل مسی در نیمه اول پشت ضربه پنالتی ایستاد ولی نتوانست توپ را وارد دروازه کند تا نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان برسد.

1773076

اسکالونی در پایان مسابقه در کنفرانس خبری شرکت کرد و به خبرنگاران گفت:

آرژانتین استحقاق صعود را داشت
از عملکردمان در این بازی راضی هستیم. کار ساده‌ای نداشتیم و باید حتما پیروز می‌شدیم. این تیم شایستگی صعود به مرحله بعدی را داشت و برای همین خودمان را تحت فشار احساس می‌کردیم. خوشحالیم که تیم از تلاش دست برنداشت و به نتیجه‌ای که می‌خواست رسید.

صحبت های اسکالونی بین دو نیمه 
وقتی نیمه اول با تساوی بدون گل تمام شد بین دو نیمه به بازیکن ها گفتم بچه‌ها همه چیز خوب است. آرام باشید و فقط به دنبال گل زدن باشید.

دیدار با استرالیا در مرحله یک‌هشتم
همه رقبا قوی هستند و همه بازی‌ها سخت خواهد بود. یادمان نرود که عربستان سعودی ما را شکست داد. امروز در فوتبال باید بازی به بازی پیش رفت و برنامه‌ریزی کرد. گاهی اوقات ممکن است خوب بازی کنید ولی ببازید. هر کس فکر کند استرالیا قوی نیست اشتباه می‌کند.

دیدگاه‌ها