کد خبر : 1856642 | 10 آذر 1401 ساعت 01:49 | 15.9K بازدید | 6 دیدگاه

میخنیویچ: جنگ اعصاب بود ولی مستحق صعود بودیم

چسلاو میخنیویچ، سرمربی لهستان، بعد از صعود تیمش به مرحله یک‌هشتم با وجود شکست مقابل آرژانتین گفت لهستانی‌ها بدون تردید استحقاق صعود از مرحله گروهی جام جهانی را داشتند.

میخنیویچ: جنگ اعصاب بود ولی مستحق صعود بودیم

به گزارش "ورزش سه"، لهستان با اینکه امشب در آخرین بازی‌اش از گروه C جام جهانی قطر مقابل آرژانتین با نتیجه 2-0 شکست خورد اما به عنوان تیم دوم این گروه پشت سر آرژانتین به مرحله یک هشتم نهایی صعود کرد.

لهستان با اینکه با مکزیک هم‌امتیاز شد اما به لطف تفاضل گل بهتر به اندازه یک گل جواز صعود به یک هشتم را به دست آورد و در آن مرحله باید به مصاف فرانسه، مدافع عنوان قهرمانی جام جهانی برود.

1773083

چسلاو میخنیویچ، در پایان بازی امشب تیمش مقابل آرژانتین، به خبرنگاران گفت:

جنگ اعصاب بود ولی ما مستحق صعود بودیم
در جریان این بازی همزمان یک گوش ما به دیدار مکزیک و عربستان بود. واقعا جنگ اعصاب داشتیم. می‌دانستیم خیلی به صعود نزدیکیم. چون بازی‌مان مقابل آرژانتین را در حال باخت بودیم چاره‌ای نداشتیم جز اینکه به نتیجه آن بازی امیدوار بمانیم. ولی در نهایت کار حتی به شمردن کارت های زرد نکشید و با اختلاف یک گل در تفاضل گل صعود کردیم. ما صد در صد استحقاق صعود را داشتیم و من از این بابت خیلی خوشحالم.

عملکرد لهستان مقابل آرژانتین
با همه خوشحالی‌ام بابت صعود متاسفم که مقابل آرژانتین اینقدر عصبی بازی کردیم. اینکه آنها در نیمه اول آن همه فرصت گلزنی داشتند فقط به خاطر اشتباهات ما بود. بین دو نیمه در این باره حرف زدیم. در کل هیچ شکایتی از تیمم ندارم و ما از صعود خوشحالیم. ما خیلی سختی کشیدیم و در این بازی می‌توانستیم نتیجه بهتری از آن همه سختی کشیدن به دست بیاوریم. اما همانطور که گفتم مهم صعود بود که حاصل شد.

دیدگاه‌ها