کد خبر : 1856643 | 10 آذر 1401 ساعت 03:00 | 35.4K بازدید | 20 دیدگاه

بعد از گذشت 24 ساعت از 48 ساعت تعیین شده

تمدید ضرب الاجل انتخاب سرمربی جدید تراکتور

از تاریخ اعلام شده برای انتخاب سرمربی جدید تراکتور 24 ساعت هم رد شد اما جانشین بردیف هنوز مشخص نیست.

تمدید ضرب الاجل انتخاب سرمربی جدید تراکتور

به گزارش "ورزش سه"، تراکتور در آستانه پایان اردوی خود در ترکیه بود که با درخواست جدایی قربان بردیف مواجه شد. این سرمربی کهنه‌کار به دلیل آن‌چه که پیشنهادی رد نشدنی از کشورش اعلام کرد، خواستار جدایی از تراکتور شد و با قبول این درخواست راهی روسیه شد. با این اتفاق تراکتوری‌ها دوباره وارد پروسه انتخاب سرمربی شدند. پروسه‌ای که قرار بود روز گذشته به نتیجه برسد اما هنوز خبری نشده است.

از گزینه های داخلی و خارجی مختلفی به عنوان سرمربی جدید تراکتور یاد می شود. ارطغرول ساغلام یکی از این نفرات بود که در آستانه سومین حضور روی نیمکت تبریز‌ی‌ها قرار داشت اما این انتقال نهایی نشد. جز این مربی ترکیه‌ای، دیگر گزینه‌های مدنظر باشگاه تراکتور داخلی هستند که یکی از آنها (ساکت الهامی) با مخالفت باشگاه هوادار از لیست حذف شد.

نکته مهم این است که طبق گفته ایوب بهتاج قرار بود تا سه‌شنبه (روز گذشته) از بین این گزینه‌ها یک نفر به عنوان سرمربی انتخاب شود ولی با وجود پشت سر گذاشتن روز موعود هنوز سرمربی جدید معرفی نشده است.

ضرب‌الاجل 48 ساعته‌ای که بهتاج برای انتخاب سرمربی جدید اعلام کرده بود، روز گذشته به پایان رسید و تراکتور هنوز بدون سرمربی است. به نظر می رسد که تراکتوری‌ها تصور نمی‌کردند گزینه های داخلی، پیشنهاد آنها را رد کنند اما با توجه به اینکه در میانه‌های فصل هستیم، جذب مربی بسیار دشوار است. بر اساس اخبار دریافتی از منابع آگاه احتمال اینکه جانشین بردیف امروز یا حداکثر تا پایان هفته مشخص شود بسیار بالاست.

دیدگاه‌ها