کد خبر : 1856648 | 10 آذر 1401 ساعت 08:00 | 23.6K بازدید | 1 دیدگاه

رندولیچ نیامده در آستانه فتح لیگ قرار گرفت

دستیار اسکو سرمربی صدرنشین بوسنی شد

کرونوسلاو رندولیچ هدایت تیم رزینسکی بوسنی را بر عهده گرفت.

دستیار اسکو سرمربی صدرنشین بوسنی شد

به گزارش "ورزش سه"، کرونوسلاو رندولیچ که در دوران حضور دراگان اسکوچیچ روی نیمکت تیم ملی، به عنوان دستیار کنار او حضور داشت، هدایت تیم زرینسکی را به عهده گرفت. این تیم در فاصله چهار بازی تا پایان لیگ دسته اول بوسنی و هرزگوین با 39 امتیاز در صدر جدول حضور داشته و به دنبال کسب عنوان قهرمانی است.

رندولیچ که در این مدت به عنوان کارشناس در فوتبال کرواسی فعالیت می کرد در مورد قبول هدایت زرینسکی گفت: جاه‌طبی همیشه وجود دارد و اگر این گونه نبود، من الان این جا حضور نداشتم. ما به مسیری که تیم در پیش گرفته ادامه می دهیم تا در پایان فصل جام را بالای سر برده و از عنوان قهرمانی سال گذشته دفاع کنیم.

1773096

او ادامه داد: زرینسکی یک نام بزرگ و بهترین باشگاه در فوتبال بوسنی و هرزگوزین است. با توجه به وضعیت روی میز، چیز کمی وجود دارد که نیاز به بهبود داشته باشد، پس من راه قبلی را ادامه خواهم داد.

حضور در کادر فنی تیم ملی ایران، آخرین سابقه کاری رندولیچ به حساب می آید و این مربی بعد از ترک ایران، در هیچ تیم دیگری فعالیت نداشت و بیشتر شاهد حضور او به عنوان کارشناس در برنامه های ورزشی بودیم. حالا دستیار سابق اسکوچیچ وظیفه دارد تا زرینسکی را که از 18 بازی 39 امتیاز کسب کرده و 3 امتیاز بیشتر از تیم دوم دارد را دوباره قهرمان لیگ بوسنی کند.

رندولیچ 50 ساله که در دوران بازی یک مدافع بود، درحالی به عنوان مربی در تیم ملی ایران حاضر شده بود که در لیگ برتر کرواسی هدایت گوریکا را به عهده داشت. او پیشتر به عنوان دستیار تا سال ۲۰۱۷ در فوتبال حاضر بود و پس از آن برای اولین بار در سال ۲۰۱۸ سرمربی تیم فوتبال استرا ۱۹۶۱ شد و در ادامه هدایت تیم‌های سیبنیک و گوریکا را برعهده گرفت و حالا در قامت سرمربی می خواهد فاتح لیگ بوسنی شود.

دیدگاه‌ها