کد خبر : 1856669 | 10 آذر 1401 ساعت 11:04 | 1.2K بازدید | 0 دیدگاه

عملکرد خوب ملی‌پوش شطرنج درمسابقات تاتا استیل

ملی‌پوش شطرنج ایران با وجود ریتینگ پایین‌تر مقابل قدرت‌های شطرنج جهان به یک پیروزی، یک تساوی و یک شکست دست یافت.

عملکرد خوب ملی‌پوش شطرنج درمسابقات تاتا استیل

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، پرهام مقصودلو، مرد شماره یک شطرنج ایران که در مسابقات شطرنج تاتا استیل شرکت کرده است در روز دوم این مسابقات به مصاف حریفان خود رفت که به یک پیروزی، یک تساوی و یک شکست دست یافت.

این ملی‌پوش شطرنج ایران که با ریتینگ ۲۶۴۱ در این مسابقات دست به مهره شده است، در دور چهارم این رقابت‌ها به مصاف وسلی سو، نماینده آمریکا رفت و توانست این شطرنج باز قدرتمند را با ریتینگ ۲۷۸۴ شکست دهد.

در دور پنجم رقابت‌های تاتا استیل، مقصودلو به مصاف شهریار ممدیاروف رفت و توانست این شطرنج باز قدرتمند آذربایجانی با ریتینگ ۲۷۴۷ را متوقف کند و به تساوی برسد.

در آخرین بازی روز دوم، مقصودلو مقابل ناکامورا، شطرنج‌باز مطرح آمریکایی با ریتینگ ۲۷۸۹ شکست خورد تا با این نتایج حدود ۴ واحد ریتینگ زنده خود را افزایش دهد و با ۳ امتیاز و با یک پله سقوط در رده هفتم مسابقات بایستد.

تورنمنت تاتا استیل شطرنج هند یک مسابقه سریع رفت و برگشت ۱۰ نفره است که از ۲۹ نوامبر تا یک دسامبر ۲۰۲۲ در کتابخانه ملی هند در کلکته برگزار می‌شود. نیهال، شطرنج باز مطرح هندی در این مسابقات عملکرد خوبی داشته و با ۴.۵ امتیاز در صدر قرار دارد.

دیدگاه‌ها