کد خبر : 1856687 | 10 آذر 1401 ساعت 12:51 | 2.3K بازدید | 0 دیدگاه

هیولمند: مسئولیت حذف دانمارک با من است

کسپر هیولمند، سرمربی تیم ملی دانمارک، می‌گوید مسئولیت حذف این تیم از جام جهانی 2022 را برعهده می‌گیرد.

هیولمند: مسئولیت حذف دانمارک با من است

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی دانمارک شب گذشته در سومین دیدار از مرحله گروهی جام جهانی 2022 قطر به مصاف تیم ملی استرالیا رفت و با نتیجه 0-1 برابر این تیم شکست خورد.
شاید کمتر کسی پیش از شروع مسابقات فکر می‌کرد که دانمارک نه تنها موفق به صعود به مرحله بعدی نشود، بلکه در قعر جدول هم قرار بگیرد اما این اتفاق رخ داد و در نهایت این استرالیا بود که راهی مرحله یک هشتم جام جهانی 2022 شد.
هیولمند پیش از ترک قطر صبح امروز در جمع خبرنگاران گفت:« فکر نمی‌کردم چنین اتفاقی رخ دهد. ما در زمین افت فاحشی در عملکرد تیمی داشتیم. کیفیتی که باید نشان می‌دادیم و سطح انرژی که داشتیم نیز به همین ترتیب بود. من اصلا نمی‌دانم چرا تا این حد افت کردیم. اما مشخص است که جای هیچ توجیه و بهانه‌ای وجود ندارد.»
او مسئولیت این شکست را برعهده گرفت و اظهار داشت:« مسئولیت حذف کاملا برعهده من است. این چالش بزرگی برای من است چون مشخصا از تجربیاتی که دارم قوی‌‎تر و عاقل‌تر هستم. نباید هیچ توجیهی پس از شکست برابر استرالیا بیاورم. مسئولیت این اتفاق را می‌پذیرم.»
سرمربی تیم ملی دانمارک با ابراز ناراحتی از این اتفاق اضافه کرد:« من نمی‌خواهم اینجا بنشینم و یک روز پس از حذف از جام جهانی و نمایش ناامیدکننده‌ای که داشتیم صحبت کنم. این اولین بار نبود که اینجا بودیم اما حالا هیچ یک از ما نمی‌توانیم به درستی فکر کنیم.»

دیدگاه‌ها