کد خبر : 1856700 | 10 آذر 1401 ساعت 13:44 | 72K بازدید | 579 دیدگاه

مخصوص کاربران ورزش سه:

عملکرد تیم ملی در دوحه :خوب یا ضعیف؟

تیم ملی در ششمین حضور در جام جهانی هم نتوانست صعود به دور دوم را تجربه کند.

عملکرد تیم ملی در دوحه :خوب  یا ضعیف؟

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی در دوحه و در حضور پرشور هواداران ایرانی شروع نا امید کننده ای در برابر انگلیس داشت. ملی پوشان ایرانی که در دو دوره قبلی و با هدایت کارلوس کی روش شکست آبرومندانه ای در برابر آرژانتین و اسپانیا داشتند و در برابر پرتغال به نتیجه مساوی دست پیدا کردند، این بار در برابر انگلیس 6 بار تسلیم شدند و البته دو گل به ثمر رساندند تا قدری از سنگینی این شکست کم شود.

بازگشت به شرایط ایده آل در فاصله 4 روز بعد از بازی با انگلیس سخت بود اما کارلوس کی روش این کار را به خوبی انجام داد. تیمی که در بازی با ولز به میدان رفت، تیمی متفاوت با دیدار با انگلیس بود. یک بازی کم اشتباه در خط دفاع و سراسر تهاجمی که این سبک از بازی موجب ایجاد خطرات جدی روی دروازه این تیم اروپایی و در نهایت دو گل شد. اگر چه تیم ملی در این بازی دیرهنگام و در وقت های اضافه به گل رسید، اما پیش از گل شایسته باز کردن دروازه تیم ولز بود. ضربه سردار آزمون به تیرک دروازه برخورد کرد. هم چنین ضربه فنی علی قلی زاده. در نهایت ضربات روزبه چشمی و رامین رضاییان موجب شد، تا تیم ملی در این بازی به آنچه که شایسته اش بود، برسد.

1773219

پیروزی دو بر صفر در برابر ولز بدین معنی بود که ایران با نتیجه مساوی در برابر آمریکا قادر است برای اولین بار در تاریخ فوتبال به دور دوم جام جهانی صعود کند. امیدوار بودیم، تیم ملی نمایش بازی با ولز را در برابر آمریکا تکرار کند و با یک بازی ریسکی به استقبال پیروزی برود. اما جز دقایق ابتدایی تیم ملی به لاک دفاعی فرو رفت و بعد از حملات متعدد سرانجام دروازه اش باز شد. حالا این تیم ملی بود که برای صعود به دور بعدی مسابقات به گل نیاز داشت. تیم  ملی در نیمه دوم از لاک دفاعی بیرون آمد، چون چاره ای نداشت. پیش بینی اینکه آمریکا دروازه اش را بسته نگه دارد خیلی دور از واقعیت نبود به این خاطر که آمریکا این کار را در بازی با انگیس به خوبی انجام داد و در بازی با ولز هم دروازه اش از روی نقطه پنالتی باز شد.

در انتقال البته صاحب یکی دو موقعیت شدیم. سامان قدوس اگر ضربه اش در چارچوب بود، شاید آرزوی تیم ملی محقق می شد. یا ضربه سر مهدی طارمی. در نهایت همان یک گل برای  پایان رویای تیم ملی و صعود آمریکا به دور بعدی مسابقات کافی بود. در این دوره از بازی ها تیم های آسیایی تیم های بزرگ را شکست دادند. عربستان با یک بازی خوب و تهاجمی و نه یک بازی دفاعی آرژانتین را شکست داد. ژاپن با همین سبک از بازی از سد آلمان گذاشت و در نهایت استرالیا با عبور از سد دانمارک به دور دوم بازی ها صعود کرد ...
ایران ، جام جهانی 2022 و عملکرد سرمربی . 

نظر شما در اینباره چیست؟ 
کامنتهای شما بلافاصله به نمایش در خواهد آمد.

دیدگاه‌ها