کد خبر : 1856702 | 10 آذر 1401 ساعت 13:48 | 25.2K بازدید | 29 دیدگاه

کریم در جام ملتها هم کاپیتان ایران است؟

پیش از ورود کارلوس کی‌روش، به نظر می‌رسید شماره ۱۰ ایران در جام جهانی کسی دیگر باشد.

کریم در جام ملتها هم کاپیتان ایران است؟

به گزارش "ورزش سه"، کریم انصاری‌فرد برای سومین جام جهانی متوالی پیراهن شماره ۱۰ ایران را برتن کرد تا بالاتر از علی دایی (۱۹۹۸ و ۲۰۰۶) و حسن روشن (۱۹۷۸) رکورددار پوشیدن این پیراهن باشد.

او در دو دیدار ایران مقابل ولز و آمریکا به میدان رفت اما نتوانست خاطره گلزنی مقابل پرتغال در جام جهانی ۲۰۱۸ را تکرار کند و با ناکامی این دوره از جام جهانی را به پایان رساند.

نکته جالب در مورد کریم انصاری‌فرد این است که او با انجام ۹۶ بازی ملی در آستانه ورود به باشگاه صدتایی‌های تیم ملی است و این در شرایطی رقم خورده که شاید پیش از بازگشت کارلوس کی‌روش به روی نیمکت تیم ملی، بسیاری تصور می‌کردند دوران ملی انصاری‌فرد هم به پایان رسیده باشد.

1773222

اما استخدام کی‌روش کافی بود تا یکی دیگر از غایبان آخرین فهرست دراگان اسکوچیچ هم به لیست تیم‌ملی بازگردد و در جام جهانی نیز به میدان برود.

کریم به همراه حاج‌صفی و جهانبخش سه کاپیتان تیمی محسوب می‌شوند که جام ملتهای ۲۰۲۳ آسیا را پیش روی خود می‌بیند اما علامت سوال بزرگ در مورد تیم‌ملی این است که آیا انصاری‌فرد یک تورنمنت ملی دیگر را هم با ایران تجربه خواهد کرد؟

او از جام ملتهای ۲۰۱۱ آسیا بلااستثنا در تمام مسابقات مهم حضور داشته و شاید جام جهانی ۲۰۲۲ قطر نیز آخر مسیر ملی این مهاجم کهنه‌کار و در عین حال محبوب کارلوس کی‌روش نباشد.

1773223
1773224

دیدگاه‌ها