کد خبر : 1856708 | 10 آذر 1401 ساعت 14:13 | 39.3K بازدید | 5 دیدگاه

بین نیمه چه گذشت که دو گل خوردیم؟

هواداران عربستان: مسی کجایی که چشم ما کور شد!

پس از شکست مقابل آرژانتین، برخی از هواداران عربستان مشغول انتقاد از تیم‌شان هستند.

هواداران عربستان: مسی کجایی که چشم ما کور شد!

به گزارش ورزش سه، تیم ملی عربستان که شروعی درخشان در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر داشت و موفق شد در شرایطی که یک گل از آرژانتین دریافت کرده بود، دو گل وارد دروازه این تیم کند و به یکی از تیم‌های شگفتی‌ساز جام جهانی تبدیل شود، شب گذشته با شکست برابر مکزیک از دور رقابت‌ها کنار رفت.

هواداران عربستانی که مسئولیت حذف تیم ملی کشورشان را بر عهده هروه رنار سرمربی فرانسوی عربستان می‌دانند، پس از شکست برابر مکزیک به صحبت درباره عملکرد این تیم در جام جهانی پرداختند.

در ادامه تعدادی از واکنش‌های کاربران توییتر پس از باخت عربستان برابر مکزیک را مرور می‌کنیم:

کاربری به نام مصعب صلاح نوشت: آرژانتین در مقابل مکزیک و لهستان در نیمه دوم تیم برتر زمین بود اما مسی که پس از شکست برابر عربستان، خودش را حذف‌شده می‌دید توانست به بازی‌ها برگردد. عربستان تنها تیمی بود که توانست  به آرژانتین فشار وارد کند.

1773238

سلام مگدی یکی دیگر از هواداران عربستان نیز در توییت خود گفت: بازیکنان سعودی نیاز داشتند که هر چه سریع‌تر به بازی برگردند و اجازه ندهند که اختلاف به دو گل برسد.

خالد با انتقاد از عملکرد و تصمیمات سرمربی تیم ملی عربستان خطاب به رنار نوشت: رنار؛ این روند بازی چه معنی دارد؟ این بازیکنان انتخاب‌های تو بوده‌اند.

یکی دیگر از کاربران به نام محمد ابوهدایه با اشاره به ویدیویی که از صحبت‌های هروه رنار در بین دو نیمه دیدار آرژانتین و عربستان منتشر شده بود، نوشت: عربستان در هفت دقیقه دو گل دریافت کرد؛ چه اتفاقی بین دو نیمه رخ داده است؟

یکی از هواداران تیم ملی مراکش نیز با اشاره به حذف عربستان نوشت: مراکش ناکامی عربستان را جبران خواهد کرد.

کاربر دیگری نیز با اشاره به کری عربستانی‌ها که پس از پیروزی برابر آرژانتین می‌گفتند " مسی کجاست؟ حال او را گرفتیم" با کنایه نوشت: مسی کجاست که چشم ما کور شد!

دیدگاه‌ها