کد خبر : 1856716 | 10 آذر 1401 ساعت 14:54 | 24.7K بازدید | 3 دیدگاه

صیادمنش به دور گروهی جام جهانی هم نمی‌رسید!

ستاره ایرانی هال سیتی همچنان دور از تمرینات گروهی تیمش کار می‌کند.

صیادمنش به دور گروهی جام جهانی هم نمی‌رسید!

به گزارش "ورزش سه"، اللهیار صیادمنش یک سال پس از اتمام جام جهانی ۲۰۱۸ از استقلال رفت و به جمع لژیونرهای فوتبال ایران اضافه شد، اما این ستاره جوان و تکنیکی در شرایطی که امید زیادی داشت جزو مسافران قطر باشد و در لیست نهایی کارلوس کی‌روش قرار بگیرد، با یک بدشانسی بزرگ مواجه شد.

این مهاجم `بعد از تجربه بازی در استانبول اسپور، فنرباغچه، زوریا لوهانسک اوکراین و حالا هال‌سیتی، می‌توانست جوان‌ترین بازیکن تیم ملی ایران در جام جهانی با ۲۱ سال سن شود ولی مصدومیت بدموقع کاری کرد تا او بزرگترین رویای خود را از دست بدهد.

صیادمنش در نخستین مسابقه هال سیتی در فصل جدید جام اتحادیه انگلیس و چهار هفته ابتدایی چمپیونشیپ، جزو ۱۱ بازیکن اصلی تیمش بود که با وجود عدم گلزنی یا دادن پاس گل، نمایش خوبی در ترکیب تیمش داشت که توانستند دو پیروزی و دو تساوی داشته باشند، اما آسیب دیدگی شدید کاری کرد تا او نتواند به جام جهانی برسد.

اللهیار پس از مصدومیتی که در هفته چهارم چمپیونشیپ در روز بیست و پنجم مردادماه گریبانگیرش بود، امید زیادی داشت به جام جهانی ۲۰۲۲ برسد، اما این اتفاق برای او نیفتاد و در حالی که گمانه‌زنی زیادی مبنی بر احتمال رسیدن این بازیکن به دور گروهی وجود داشت، چنین شانسی برای او پیش نیامد.

1773246

صیادمنش در شرایطی که تیم ملی ایران هر سه مسابقه‌اش در مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۲۲ را به پایان رساند و از این رقابت‌ها کنار رفت، هنوز شرایط بازی و حتی حضور در تمرینات گروهی هال سیتی را به دست نیاورده و همچنان با مصدومیت دست و پنجه نرم می‌کند.

اللهیار سه روز قبل برای نخستین بار پس از سه ماه دوباره در زمین چمن حاضر شد و زیر نظر کادر پزشکی هال سیتی به تمرینات انفرادی پرداخت و شرایط سختی را در یک تمرین پرفشار پشت سر گذاشت.

تیم فوتبال هال سیتی روز گذشته در یک مسابقه دوستانه در اردوی ترکیه، به مصاف باشاک‌شهیر استانبول رفت که در نهایت به تساوی یک بر یک رضایت داد، اما صیادمنش مثل دیگر مسابقات سه ماه اخیر، در این دیدار تدارکاتی هم جزو لیست تیمش نبود تا مشخص شود همچنان گرفتار مصدومیت است.

دیدگاه‌ها