کد خبر : 1856720 | 10 آذر 1401 ساعت 15:35 | 6.6K بازدید | 0 دیدگاه

100 درصد به تیمم ایمان دارم

مربی اروگوئه: از حرف‌های کاوانی بد تعبیر شد

دیه‌گو آلونسو، مربی اروگوئه، شایعه اختلاف بین بازیکنان و کادر فنی را رد کرد و گفت که حرف‌های اخیر ادینسون کاوانی بر علیه او نبوده است.

مربی اروگوئه: از حرف‌های کاوانی بد تعبیر شد

به گزارش "ورزش سه"، فردا تیم های ملی اروگوئه و غنا در دیداری حساس و تعیین کننده به مصاف هم خواهند رفت. اروگوئه از دو بازی قبلی خود یک امتیاز دارد و پس از شکست برابر پرتغال، کار صعودش به یک هشتم نهایی جام جهانی دشوار شد. غنا سه امتیازی است و با یک مساوی هم شانس خوبی برای صعود خواهد داشت ولی اروگوئه حتما باید برنده شود.

1773258

دیه‌گو آلونسو، مربی اروگوئه، در نشست خبری این بازی و در مورد شایعه اختلاف بین بازیکنان و کادر فنی گفت:«اصلا اینطور نیست. من مورد حمایت تمام بازیکنانم قرار دارم و از روز اولی که مربی تیم شدم تا به امروز، حس نکرده ام که بازیکنان با من دچار اختلاف شده اند. در تیم فضایی صمیمی وجود دارد و همه متحد هستیم.»

آلونسو ادامه داد:«بازی فردا حیاتی است و باید برنده شویم. می دانستیم که ممکن است کار صعود به بازی سوم بکشد و حالا آماده شکست غنا هستیم. این بازی مثل یک فینال است. البته که انتظار داشتم در همان سطح دور مقدماتی جام جهانی کار کنیم ولی هنوز چیزی برای ما تمام نشده است. هنوز می توان اعتماد به نفس گذشته را بازیابی کرد. من همان اروگوئه شاد و پویای سال گذشته را می خواهم. مهمتر از هر چیزی الان برای ما بازیابی اعتماد به نفس تیمی است.»

1773257

انتقادات کاوانی و خوسما از سبک بازی تیم:«از حرف‌های‌شان بد تعبیر شد. هر دو با من حرف زدند و توضیحاتی دادند که برایم قانع کننده بود. ما متحدتر از همیشه هستیم و مشکلی در تیم وجود ندارد.»

آلونسو در مورد شانس صعود تیمش گفت:«تکرار می کنم که 100 درصد به این تیم و بازیکنان ایمان دارم. از روز اولی که مربی اروگوئه شدم حسم به تیم همین بود و حالا نیز تغییر نکرده است. کاری که باید انجام دهیم، خروج از این وضعیت است. تیم باید فردا با روحیه وارد زمین شود و با اطمینان بازی کنیم. اینها همان بازیکنانی هستند که توانستند ورق را برگردانند و به جام جهانی صعود کنیم. ما شایسته رفتن به یک هشتم نهایی هستیم ولی این را باید فردا در زمین ثابت کنیم.»

غنا به دنبال گرفتن انتقام شکست در یک چهارم نهایی جام جهانی 2010:«نمی دانم برای غنا این بازی جنبه انتقام‌گیری دارد یا خیر ولی برای ما هر بازی داستان خودش را دارد. اتفاقات گذشته مربوط به گذشته هستند. بازی فردا برای هر دو تیم حیاتی است و به دنبال پیروزی هستند.»

دیدگاه‌ها