کد خبر : 1856733 | 10 آذر 1401 ساعت 16:40 | 16.3K بازدید | 2 دیدگاه

این یکی از بهترین نسل‌های فوتبال پرتغال است

بنتو: برای پرتغال می‌میرم ولی فردا باید برنده شویم

پائولو بنتو، مربی کره جنوبی، در نشست خبری بازی با پرتغال گفت که عاشق کشورش است ولی فردا خواهان پیروزی کره است.

بنتو: برای پرتغال می‌میرم ولی فردا باید برنده شویم

به گزارش "ورزش سه"، فردا تیم های ملی کره جنوبی و پرتغال به مصاف هم خواهند رفت، در حالی که صعود پرتغال به دور بعد جام جهانی قطعی شده ولی کره پس از تساوی مقابل اروگوئه و شکست 3-2 از غنا، فردا محکوم به پیروزی است. دیدار فردا تقابل پائولو بنتو، مربی پرتغالی کره، با تیم ملی کشورش است.

1771547

بنتو که در بازی قبلی برابر غنا با کارت قرمز داور اخراج شد، در نشست خبری امروز خود گفت:«پرتغال امروز تیم باکیفیتی دارد و چه به صورت تیمی و انفرادی در سطح بالایی هستند. اگر نگوییم که بهترین، این یکی از بهترین نسل های فوتبال پرتغال است. پرتغال می تواند به شکل های مختلف بازی کند و با تغییر تاکتیک نیز در همان سطح بالای خود به بازی ادامه دهد. در بازی فردا خیال‌شان از بابت صعود راحت است و بدون فشار بازی خواهند کرد. آنها با یک تساوی هم صدرنشین خواهند ماند.»

بنتو در مورد اینکه بازی را فردا از روی سکوها تماشا خواهد کرد، گفت:«بله، من فردا سرود پرتغال را هم خواهم خواند. من پرتغالی هستم، من برای پرتغالی جان خواهم داد و به ملیتم افتخار می کنم. بازی که شروع شود ولی مربی کره هستم و با تمام وجودم دوست دارم تیمم برنده شوم. می خواهیم یکی از بهترین تیم های دنیا را شکست دهیم.»

دیدگاه‌ها