کد خبر : 1856752 | 10 آذر 1401 ساعت 18:41 | 11.6K بازدید | 4 دیدگاه

دراگان استویکوویچ:

از همان اول می‌دانستیم این مهم‌ترین بازی ماست

دراگان استویکوویچ، سرمربی تیم ملی صربستان، دوشان ولاهوویچ را آماده حضور در ترکیب ثابت تیمش دانست.

از همان اول می‌دانستیم این مهم‌ترین بازی ماست

به گزارش "ورزش سه"، صربستان در شرایطی در انتهای گروه خود قرار دارد که دو امتیاز کمتر از سوئیس رده دومی گرفته و باید تحت هر شرایطی در تقابل فردا پیروز شود تا همچنان امید برای صعود به مرحله یک هشتم نهایی  را داشته باشد. البته اگر کامرون نتواند برزیل را شکست دهد، سوئیس تنها با یک تساوی نیز راهی دور حذفی خواهد شد. دراگان استویکوویچ در نشست خبری پیش از این دیدار مدعی شد تیمش برای کسب پیروزی مقابل سوئیس آماده است.

1773370

دراگان استویکوویچ گفت: "ما دوست داریم نقاط ضعف آنها را پیدا کرده و از این طریق به نتیجه‌ای که می خواهیم دست پیدا کنیم. ما پس از قرعه‌کشی مرحله گروهی می دانستیم که برزیل رقیب کاملا متفاوتی است و ما برای مقام دوم با کامرون و سوئیس مبارزه خواهیم کرد. همین پیش‌بینی حالا ما را به این نقطه رسانده است. ما می‌دانستیم که بازی با سوئیس اهمیت زیادی خواهد داشت، زیرا آخرین بازی ما در دور گروهی است. شاهد شگفتی‌های زیادی در این جام جهانی بودیم، اما ما آماده تقابل با سوئیس خواهیم بود.

دوشان ولاهوویچ آماده بازی کردن بوده و شرایط بدنی او بسیار بهتر از روزی است که به دوحه رسیدیم. او می‌تواند فردا در ترکیب ثابت تیم ملی صربستان قرار بگیرد، اما نمی توانم امروز به شما در این رابطه با قطعیت اطمینان دهم. فردا خواهیم دید که کدام بازیکنان راهی میدان می شوند و گزینه های استفاده از یک، دو یا سه مهاجم همه روی میز هستند. اما هر تصمیمی هم که ما بگیریم، آنها باید با در قالب یک تیم و در خدمت یکدیگر بازی کنند. از زمانی که من سرمربی صربستان شدم، هر اتفاقی افتاده به خاطر روحیه تیمی بوده است."

دیدگاه‌ها