کد خبر : 1856764 | 10 آذر 1401 ساعت 20:09 | 34.1K بازدید | 0 دیدگاه

اتفاق جالب در جریان دیدار برابر دانمارک

بازیکنان استرالیا: گل زدن تونس به فرانسه یک جوک است!

بازیکنان استرالیا صحبت‌های هم‌تیمی خود مبنی بر پیش افتادن تونس از فرانسه را باور نکرده بودند.

بازیکنان استرالیا: گل زدن تونس به فرانسه یک جوک است!

به گزارش "ورزش سه"، ستاره‌های استرالیا فکر می‌کردند که اخبار پیش افتادن تونس در دیدار برابر فرانسه یک شوخی است، چرا که در صورت رخ دادن آن نتیجه، تنها پیروزی برابر دانمارک حضور آنها در مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی را قطعی می‌کرد.

میلوش دگنک، بازیکن تیم ملی استرالیا فاش کرد هم تیمی هایش فکر می کردند که او با گفتن اینکه تونس، فرانسه را شکست داده، می خواهد آنها را تهییج کند.

این مدافع در جمع اعضای تیم به عنوان یک بازیکن شوخ شناخته می شود و هم تیمی هایش فکر می کردند که او در بازی حساس گروهی جام جهانی مقابل دانمارک به ترفندهای قدیمی خود عمل کرده است.

1773438

پس از اینکه نماینده آفریقا دروازه فرانسه را باز کرد، آنها در گروه بالاتر از استرالیا قرار گرفتند. ولی متیو لکی سه دقیقه بعد توانست برابر دانمارک گلزنی کند و آنها را به رده دوم بازگرداند.

اما در جریان این شادی پس از گل، میلوش دگنک از سوی کادر فنی به حاشیه ورزشگاه الجنوب دوحه فراخوانده شد و درباره گل وهبی خزری که تونس را به شکل عجیبی از فرانسه پیش انداخته بود، به او توضیح داده شد.

تونی ویدمار، یکی از اعضای کادرفنی استرالیا به رنه میولنستین، دستیار گراهام آرنولد درباره گل تونس گفت. میولنستین در این خصوص توضیح داد: این فقط یک کلمه آرام از تونی ویدمار در گوش من بود، نه اطلاعات بیشتری، نه دلیلی برای پریدن به آن و نه برای وحشت. نکته خنده‌دار این است که حدود یک دقیقه بعد ما گل زدیم.

آن زمان بود که به آرنی [گراهام آرنولد سرمربی تیم] گفتم: گوش کن، تونس 1-0 پیش افتاده است و من میلوش دگنک را گرفتم تا به او بگویم جمع شوید و به بازیکنان بگویید که تونس گل زده تا مطمئن شوند که ما در چه وضعیتی هستیم. ما باید برنده شویم، باید دروازه خود را بسته نگه داریم.

1773439

دژنک سپس به هم تیمی هایش گفت: اگر ما پیروز نشویم، تونسی ها با تفاضل گل بهتر به مرحله یک هشتم نهایی می رسند. اما بازیکنان فکر می کردند که من روی روحیه آنها کار می کنم تا نبازیم. اما در واقع من جدی بودم.

میولنستین اعتراف کرد این ایده که به بازیکنان بگوییم تونس پیش افتاده، ایده انگیزشی میلوش دگنک بوده است. با این حال، برخی از بازیکنان حرف‌های او را باور نکردند، همانطور که جکسون اروین گفت: در اعماق ذهنم اینطور فکر می کردم: «آفرین میلوش، این ایده خوبی است، به پسرها بگویید که ما فقط به پیروزی نیاز داریم.» ولی بعدا متوجه شدم حق با او بود.

دیدگاه‌ها