کد خبر : 1856783 | 10 آذر 1401 ساعت 21:49 | 10.8K بازدید | 0 دیدگاه

کار سخت آلمان مقابل ۱۰ مدافع!

کاستاریکا با یک سیستم دفاعی برابر ژرمن‌ها قرار می‌گیرد.

کار سخت آلمان مقابل ۱۰ مدافع!

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب دیدارهای دور گروهی جام جهانی ۲۰۲۲ تیم ملی کاستاریکا از ساعت ۲۲:۳۰ امشب در ورزشگاه البیت به مصاف آلمان خواهد رفت.

تیم ملی کاستاریکا پس از شروع ناامیدکننده در جام جهانی با شکست هفت بر صفر مقابل اسپانیا، در دیدار اخیرش نمایش خوبی برابر سامورایی‌ها داشت و با یک گل ژاپن را شکست داد تا اکنون شانس صعود پیدا کند.

کاستاریکا در شرایطی امشب مسابقه دشواری مقابل تیم با انگیزه آلمان دارد که در صورت شکست ژاپن در دیدار همزمان و کسب یک تساوی برابر ژرمن‌ها می‌تواند به مرحله یک‌هشتم نهایی جام جهانی راه یابد و شگفتی بزرگی به وجود بیاورد.

1773526

کیلور ناواس، اسکار دوآرته، واستون کندال، پابلو وارگاس، کیشر فولر، بریان اوویدو، کلسو بورگس، یستین تیه‌دا، برندون آگویلرا، ژوئل کمپل و یوهان ونگاس بازیکنانی هستند که در ترکیب اولیه کاستاریکا مقابل آلمان دیده می‌شوند و ۷ نفر از آنها در فاز دفاعی استفاده شده‌اند.

تیم کاستاریکا در مسابقه امشب با ۵ مدافع، دو هافبک دفاعی، دو وینگر و یک مهاجم مقابل آلمان قرار می‌گیرد که البته وینگرهای این تیم نیز میل به دفاع دارند و با این شرایط به نظر می‌رسد مسابقه دشواری در انتظار شاگردان هانس فلیک باشد.

دیدگاه‌ها