کد خبر : 1856793 | 10 آذر 1401 ساعت 22:33 | 5.9K بازدید | 1 دیدگاه

حرفهای ستاره‌های سرخوش مراکش

آواز صعود با همراهی بونو ، زیاش و حکیمی!

ستارگان مراکش بعد از صعود تاریخی با تلویزیون الکاس به مصاحبه نشستند.

آواز صعود با همراهی بونو ، زیاش و حکیمی!

به گزارش ورزش سه، با صعود به مرحله یک هشتم نهایی، بازیکنان این تیم سر از پا نمی‌شناسند. ستاره‌های فوتبال مراکش در گفتگوهایی که با خبرنگاران شبکه الکاس داشتند، این صعود را حاصل همدلی و یک رنگی تیم دانستند.

حکیم زیاش‌ ستاره باشگاه چلسی که در بازی قبل و مقابل بلژیک هم درخشان ظاهر شد و پاس گل دوم را به نام خود ثبت کرد، در پاسخ به اشرف بن عیاد گفت: از ابتدا می‌دانستیم کار سختی داریم ولی همانطور که میدانی با تاکتیک خاصی بازی کردیم و تمام تلاش خود را به کار بردیم. یک دل بودیم و تاریخ سازی کردیم.
وی در پاسخ به احساسش پس از گلزنی در جام‌جهانی گفت: من برای گلزنی در جام‌جهانی بسیار خوشحال هستم و‌ از اینکه این گل در حضور هواداران مراکشی زده شد، بسیار لذت بردم.
اشرف حکیمی که در پایان بازی به عنوان بهترین بازیکن میدان نیز انتخاب شد، از فضای صمیمی بسیار عالی در تیم صحبت کرد. فضایی که در یکدلی تیم بسیار کمک کرد و باعث صعود به مرحله بعد شده است.

1773551

سفیان امرابط مدافع باشگاه فیورنتینا هم که در این بازی درخشان ظاهر شد، صعود به مرحله بعد و خوشحالی مردم مراکش را افتخار مهمی برای خود دانست.

1773550
نایف اکرم هم در گفتگویی که در پایان بازی با شبکه الکاس داشت، در پاسخ به سؤال خبرنگار مبنی بر تفاوت دو نیمه دیدار کانادا اینطور گفت:
می‌دانستیم که بازی مقابل کانادا آسان نخواهد بود و حریف نمی‌خواهد که دیدار آخر شکست بخورد. با آسودگی خاطر به میدان آمده بودند، در نیمه دوم‌ خستگی این مسابقات به ما فشار آورد و نتوانستیم با همان قدرت نیمه اول ادامه بدهیم. 
گروه بسیار سختی داشتیم و خدا را شکر که در پایان توانستیم به عنوان صدرنشین راهی مرحله بعد بشویم.
1773553و اما نکته جالب این دیدار دروازه‌بان تیم ملی مراکش، یاسین بونو است. یاسین که دیدار قبلی را به دلیل مصدومیت در زمان گرم کردن از دست داد، خود متولد کاناداست. یاسین هم امشب را یک شب تاریخی برای کشور مراکش عنوان کرد و از اینکه توانسته است مردم مغرب را خوشحال کند، احساس رضایت دارد.

1773552

دیدگاه‌ها