کد خبر : 1856794 | 10 آذر 1401 ساعت 22:55 | 5.7K بازدید | 3 دیدگاه

رکراکی: بازیکنان مراکش به شایستگی تاریخساز شدند

ولید الرکراکی، سرمربی مراکش، بعد از صعود تیمش به عنوان تیم اول گروه F گفت بازیکنانش با شایستگی نام‌شان را در تاریخ ثبت کردند.

رکراکی: بازیکنان مراکش به شایستگی تاریخساز شدند

به گزارش "ورزش سه"، مراکش امشب دست به کاری بزرگ زد و با پیروزی 2-1 مقابل کانادا هفت امتیازی شد تا به عنوان تیم اول گروه F راهی مرحله یک‌هشتم نهایی جام جهانی قطر شود.

صعود به عنوان صدرنشین در گروهی که دو تیم بلژیک و کرواسی در آن حضور داشتند برای مراکشی‌ها کاری واقعا بزرگ بود. ولید الرکراکی، سرمربی شیرهای اطلس، بعد از این موفقیت تاریخی به ستایش از بازیکنانش پرداخت و گفت آنها با این صعود تاریخساز شدند و با شایستگی نام‌شان را در تاریخ فوتبال به ثبت رساندند.

1773569

مراکشی‌ها آخرین بار در جام جهانی 1986 موفق به صعود از مرحله گروهی جام جهانی شده بودند و حالا بعد از 36 سال بار دیگر بازی کردن در مرحله یک‌هشتم جام جهانی را تجربه خواهند کرد.

رکراکی در پایان بازی مراکش و کانادا در کنفرانس خبری شرکت کرد و به خبرنگاران گفت:

عملکرد مراکش و کانادا در این بازی
نیمه اول این بازی می‌توانم بگویم بهترین بازی ما تا اینجای تورنمنت بود. کانادا تیم پرقدرتی بود که در بازی آخر چیزی برای از دست دادن نداشت.

بازیکنان مراکش و اشرف حکیمی که به عنوان بهترین بازیکن میدان انتخاب شد
مراکشی‌ها باید سر حکیمی را ببوسند. او با اینکه مصدوم بود ولی بازی کرد و به نظرم اشرف تا اینجا بهترین بازیکن جام بوده. او واقعا شایسته بهترین بازیکن زمین شدن بود.

بازیکنان مراکش نام‌شان را وارد تاریخ کردند
به بازیکنان تیمم صمیمانه تبریک می‌گویم که امشب وارد تاریخ شدند. آنها به شایستگی تاریخسازی کردند. می‌خواهم از این فرصت استفاده کنم و از هواداران مراکشی در استادیوم هم تشکر کنم. مردم مراکش به این صعود احتیاج داشتند و خوشحالم که توانستیم این را به مردم هدیه بدهیم.

1773570

دیدگاه‌ها