کد خبر : 1856804 | 11 آذر 1401 ساعت 01:03 | 115.3K بازدید | 16 دیدگاه

آلمان کجاست؟ بلژیک چرا حذف شد؟

نمودار جام جهانی ۲۰۲۲ را باور نمی‌کنید!

کمتر کسی تصور می‌کرد آلمان و بلژیک در نمودار مرحله حذفی جام جهانی قرار نگیرند.

نمودار جام جهانی ۲۰۲۲ را باور نمی‌کنید!

به گزارش "ورزش سه"، کابوس جام جهانی ۲۰۱۸ به سراغ مانشافت آمد تا روزهای تاریک یوآخیم لو برای هانسی فلیک هم تکرار شود و آلمان در میان کاستاریکا و ژاپن، طعم حذف را بچشد و از جام جهانی کنار برود.

کنایه‌آمیز اینکه آلمانی‌ها تصور می‌کردند قرار است امشب را با صعود به عنوان تیم دوم و رویارویی با مراکش به پایان برسانند و به حریفان خود بابت این قرعه ساده کنایه بزنند اما هیچ‌چیز آنطور که آلمان میخواست پیش نرفت تا ساعاتی بعد از بلژیک، یک مدعی قهرمانی دیگر هم کنار برود.

به این ترتیب دو تیم دیگر مرحله حذفی نیز مشخص شدند تا آسیا نیز دو نماینده در یک هشتم نهایی داشته باشد؛ نمایندگانی که جاه‌طلبی خود را در مقابل کرواسی و آرژانتین دنبال می‌کنند و امیدوارند پرچم قاره را همچنان بالا نگه دارند.

1773630

چهار تیم دیگر این جدول ۲۴ ساعت بعد و در حالی مشخص خواهند شد که برزیل و پرتغال صعود خود را قطعی کرده‌اند. حالا سلسائو امیدوار است با صدرنشینی به استقبال تیمی نظیر غنا، اروگوئه یا کره‌جنوبی برود و سپس به انتظار تیم پیروز کرواسی و ژاپن بنشیند.

از آن سو اما پرتغال در صورت صدرنشینی، کار دشواری خواهد داشت و با پیروزی در دیدار یک هشتم، باید به مصاف برنده اسپانیا و مراکش برود.

جام جهانی ۲۰۲۲ که با شگفتی شکست آلمان و آرژانتین آغاز شد و باخت فرانسه را هم تجربه کرد، همچنان نتایج تعجب‌برانگیزی پیش روی خود دارد؛ نتایجی که یکی از غیرقابل پیش‌بینی‌ترین نمودارهای ممکن را پدید آورده است.

دیدگاه‌ها