کد خبر : 1856830 | 11 آذر 1401 ساعت 05:00 | 53.2K بازدید | 22 دیدگاه

مانشافت و دومین حذف مقدماتی

هشت سال باورنکردنی در فوتبال آلمان!

حذف ناباورانه آلمان از جام جهانی قطر، روزهای تلخ ژرمن‌ها در جام جهانی روسیه را تکرار کرد.

هشت سال باورنکردنی در فوتبال آلمان!

به گزارش ورزش سه، رقابت های گروه E جام جهانی تا واپسین لحظات کاملا نفس‌گیر و جنجالی پیش رفت و درنهایت، تیم های ژاپن و اسپانیا با شایستگی نسبت به دو رقیب دیگر خود، از گروه صعود کردند.
شاگردان هانسی فلیک که بزرگترین تورنمنت فوتبالی جهان در قطر را با باخت دور از انتظار مقابل ژاپن شروع کرده بودند، استرس و ترس از حذف شدن تا آخرین لحظه یقه‌شان را گرفته بود و سرانجام همان تیم شایسته ژاپن با درخشش یک نیمه‌ای مقابل اسپانیا، حکم خداحافظی ژرمن ها از قطر را صادر کرد.

تیم ملی آلمان با وجود اینکه در دقایقی از بازی مقابل کاستاریکا عقب افتاد، اما با یک کامبک توانست 4-2 در این دیدار پیروز شود و با 4 امتیاز در این گروه، هم امتیاز با اسپانیا شود. در نهایت، اسپانیا به لطف هفت گلی که نثار دروازه کیلور ناواس کرد، با تفاضل گل بهتر در رده دوم گروه E قرار گرفت و همراه با ژاپن به مرحله یک شانزدهم صعود کرد.

1773688

و اما آلمان ها که همیشه جزو مدعیان جام جهانی بوده اند، برای اولین بار در تاریخ کشورشان، به صورت متوالی در جام جهانی روسیه و قطر، از صعود به دور حذفی جا ماندند و خیلی زود این رقابت بزرگ را ترک کردند.
قهرمان 4 دوره جام جهانی پس از قهرمانی در سال 2014 هیچ‌گاه رنگ مسابقات حذفی را ندیده و این حسرت برای آنها 4 سال دیگر هم ادامه خواهد داشت. هانسی فلیک، سرمربی ژرمن ها که در بایرن مونیخ دوران بی‌نظیری را سپری کرد و یک 6 گانه تاریخی برای باشگاه مونیخی به دست آورد، در اولین تجربه اش روی نیمکت مانشافت به عنوان سرمربی، نتوانست تیم را به مرحله حذفی برساند و با عملکردی نه چندان شایسته و درخور نام آلمان، با شکست مواجه شد.

1773689
فلیک و شاگردانش خیلی زود قطر را به مقصد برلین ترک خواهند کرد. آنها جهت موفقیت در رقابت های اروپایی و ملی که در پیش دارند، نیاز دارند تا نسل جدید آلمان را بهتر پرورش دهند.
آلمان‌ها در طول تاریخ نشان داده اند که هیچگاه ناامید نمی شوند و پس از هر شکست و ناامیدی، با یک برنامه‌ریزی بهتر، به تیمی ترسناک و بی‌رحم با همان نظم ماشینی خود تبدیل می شوند.
تیمی با ستاره هایی بزرگ مانند کیمیش، گنبری و موسیالا که آینده درخشانی را پیش روی خود و تیم ملی کشورشان می بینند.

1773690

دیدگاه‌ها